  • 11. Data: 2009-08-12 18:14:28
    Temat: Re: Brutalnosc policji ?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Chessio wrote:
> [...]
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=GFSBPK0Hf8Q
    >
    > Jestem troche zszokowany - akcja zaczyna sie w 1:40. Wedlug mnie w
    > 2:04 policjant wywichnal lezacemu na ziemi bark.
    >
    > Poscig byl za pijanym sprawca wypadku drogowego (nie wiem dokladnie
    > jakiego typu - czy potracenie osoby czy kolizja z innym samochodem)
    >
    > Czy zatrzymany moze sie skarzyc na brutalnosc policji ? Jaka mialby
    > szanse wygranej ?
    > Wg. mnie sam sie zatrzymal i poddal. A cala reszta to juz tylko
    > niepotrzebne "pouczenie" od policji ktore przy okazji spowodowalo
    > prawdopodobnie trwaly uszczerbek na zdrowiu.

    powinni go byli odstrzelic.

  • 12. Data: 2009-08-13 07:03:51
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Schweinchen <k...@i...de> wrote:

    > Kazdy madty prokurator da wirae policjantom, ze sie bydlak wywrocil na
    > schodach jak uciekal :)

    Czy to nadal jest grupa "prawo"?

    --
    http://www.gophi.pl/

  • 13. Data: 2009-08-13 13:24:46
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Adam Wysocki ni au koto ha itsumo tanosii

    > Czy to nadal jest grupa "prawo"?

    Niedługo będą wnioski by dawać im rgppanc, albo jeszcze lepiej ppk :-/

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 14. Data: 2009-08-14 20:52:11
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > powinni go byli odstrzelic.

    Bez ostrzezenia.

    Kris

  • 15. Data: 2009-08-16 05:19:26
    Od: Charles <y...@g...com>

    Maddy pisze:

    > Karę cielesną wymierzaną na miejscu i bez sądu?
    > Planujesz przeprowadzkę do Sudanu i już tam jesteś myślami czy jak?

    Chyba nieco przesadzacie Panowie. To co zrobił pies pijanemu kierowcy po
    rzuceniu na glebę to zwykła dźwignia na staw barkowy i zapewniam, że
    pijakowi nic się nie stało z ramieniem. Wiem, bo uczono mnie tego na
    aikido. Chwyt jest o tyle konkretny, że rękę delikwenta można zblokować
    w ten sposób tylko własnym torsem a obydwie wolne ręce mamy do
    dyspozycji np. do wyjęcia kajdanek, itp.
    PZDR

  • 16. Data: 2009-08-16 09:19:15
    Od: r...@m...com

> [...]
    > typu - czy potracenie osoby czy kolizja z innym samochodem)
    >
    > Czy zatrzymany moze sie skarzyc na brutalnosc policji ?

    Oczywiście że może

    > Jaka mialby szanse
    > wygranej ?

    Zerową.

    Policja wszystko może; są specjalnie szkoleni by zatrzymanych bić tak, by nie
    zostawiać śladów na ciele.
    Nikt im tego nie udowodni.

    Wystarczy że zatrzymają dowolnego człowieka na ulicy, bez dokumentów przy
    sobie, i celem ustalenia tożsamości zatrzymają na 48 godzin...

    Sąd Uniewinnił nawet tych, którzy po cywilu i w cywilnym samochodzie
    zastrzelili nastolatka czy tam drugiego trafili w kręgosłup i do konca życia
    na wózku, którzy nie zatrzymali się cywilom, którzy mogli okazać ( i w sumie
    okazali się) zwykłymi bandytami.