  • 31. Data: 2006-06-26 13:13:53
    Temat: Re: Boundle... czy oprogramowanie boundle jest 'pelnoprawne'?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Marcin Wasilewski wrote:

    > Rzeczoznawca musi być bezstronny, jeśli rzeczoznawca jest na
    > usługach
    > firmy, będącej stroną w sprawie, to już bezstronny nie jest.

    Dlatego użyłem słowa "korupcja". Ale udowodnienie tego jest raczej
    trudne. Bo to nie ten policjant, który przychodzi do twojej firmy coś
    zyskał na wybraniu właśnie takiego "rzeczoznawcy". Bardzo prawdopodobne
    nawet, że nie "zyskał" na tym żaden konkretny człowiek w policji.
    Nawiasem mówiąc poważne wątpliwości można mieć do faktu, że szkolenia z
    prawa autorskiego dla policji i prokuratury też prowadzą ludzie z BSA.