-
1. Data: 2003-10-17 12:26:08
Temat: Biuro podrozy a reklamacja
Od: "MarBad" <m...@o...pl>
Witajcie,
Biuro podrozy ma w swoim regulaminie napisane, ze:
- klient ma prawo na zlozenie reklamacji w ciagu 14 dni od zakonczenia
imprezy
- biuro ma 30-60 dni na odpowiedz na reklamacje.
Pytanko:
Czy taki czas reakcji firmy jest zgodny z prawem?
Czy istnieje jakis przepis ktory mowi o czasie na taka reakcje?
Jesli nie to czy w takim razie firma moze teoretycznie zawrzeć w swoim
regulaminie wzmianke, ze rozpatruje reklamacje w ciagu 10 lat od daty jej
zlozenia?
Z gory dziekuje za pomoc.
Laik prawny
MarBad
Najnowsze w dziale Prawo
-
Ostatni dzwonek na wymianę tachografu. Spóźnialskim grożą wysokie mandaty a nawet więzienie
-
Więcej urlopu wypoczynkowego i obowiązków: nowy sposób liczenia stażu pracy od 2026 r.
-
Upadłość konsumencka alternatywą dla firm?
-
Odpowiedzialność pracodawcy i zarządcy budynku podczas nawałnic. Co grozi za zaniedbania?