  • 21. Data: 2010-01-15 04:55:05
    Temat: Re: Arogancja BSA
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    w wiadomości: himli4$ohp$...@m...internetia.pl,
    olo <o...@o...pl> napisał(a):
    > Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"

    > Zeskanuję na pamiątkę :)
    > Napisz czy mail z newsów jest poprawny ?
    >
    > pzdr
    > olo

    ja też bym chciała/ w mailu zabezpieczenie antyspamowe

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Jeśli nie masz wrogów, jesteś bez charakteru
    /Paul Newman/

  • 22. Data: 2010-01-18 09:56:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > O, to już Maciej mnie uprzedził.
    > Ale ja też proszę, tu masz adres: http://olgierd.bblog.pl/o_mnie.html

    Zakładam, że wrzucisz na swoją stronę?

  • 23. Data: 2010-01-18 10:10:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 18 Jan 2010 10:56:31 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Zakładam, że wrzucisz na swoją stronę?

    Zakładam, że nie sprawdziłeś? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 24. Data: 2010-01-18 10:22:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Zakładam, że nie sprawdziłeś? ;-)

    Sorki, przegapiłem dalszy ciąg wątku... Cóż, ekranik 10cali ;)

  • 25. Data: 2010-01-19 09:40:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Cza być na bieżąco, koleżko ;-) http://bit.ly/5lhuGb

    Swoją szosą mają rozmach skurwisyny - do mojej* firmy też dotarło.

    ALE będę wredny - wykorzystam te mafijne zagrywki jako kolejny argument
    za maksymalnym zalinuxowianiem całej firmy :D

    *) w sensie tam, gdzie pracuję, a nie mojej własnej ;)

  • 26. Data: 2010-01-19 10:03:33
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 19 Jan 2010 10:40:01 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Swoją szosą mają rozmach skurwisyny - do mojej* firmy też dotarło.

    To teraz się zastanów jak to jest, że ten lobbysta ma kasę na
    wydrukowanie i posłanie takiej masy papierzysk!

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 27. Data: 2010-01-19 10:13:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > To teraz się zastanów jak to jest, że ten lobbysta ma kasę na
    > wydrukowanie i posłanie takiej masy papierzysk!

    Sponsoring ;)

    I właśnie chcę doprowadzić do spadku dochodów sponsorów :-D

    W małej skali, ale zawsze coś... I w sumie agitowałbym wszystkich do
    przechodzenia w firmach (w miarę możliwości) na oprogramowanie otwarte.

    Tutaj w zasadzie tylko jeden komputer póki co musi być windowsowy - i to
    tylko z uwagi na problemy płatnika z pracą pod WinE.

    Cała reszta to poczta, programy biurowe, i jakaś javowa aplikacja
    działająca na SQLowym serwerze (z tym ostatnim trzeba by się troszkę
    pobawić - przeniesienie na MySQL oraz naprawienie javy, bo autor coś
    spartolił i działa wyłącznie z exploderem 6).

  • 28. Data: 2010-01-19 10:47:02
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    >
    > W małej skali, ale zawsze coś... I w sumie agitowałbym wszystkich do
    > przechodzenia w firmach (w miarę możliwości) na oprogramowanie otwarte.

    Po co im to ?

  • 29. Data: 2010-01-19 10:50:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    op23 pisze:

    > Po co im to ?

    Mniej problemów: koniec z "aktywacjami" po każdej drobnej zmianie w
    sprzęcie, koniec użerania się z importem i ekportem danych głupiej
    poczty przy wymianie padniętego dysku, koniec pilnowania naklejek i
    nośników, koniec gubienia haseł przez program pocztowy...

  • 30. Data: 2010-01-19 11:28:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Olgierd napisał(a):

    > To teraz się zastanów jak to jest, że ten lobbysta ma kasę na
    > wydrukowanie i posłanie takiej masy papierzysk!

    Oraz na zbiegi okolicznosci w Wiadomosciach na Polsacie ;)

    j.

    --
    ps. swoja droga oddam za free dzialajaca kuchenke gazowa, w ktorej
    wystepuje problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi od piekarnika.