  • 1. Data: 2008-08-15 14:20:22
    Temat: Archiwizacja serialu /emitowany w USA/
    Od: s...@g...com

    Witam, czy mogę ściągnąć i nagrać na dvd serial z amerykańskiej tv?
    Chodzi mi o LOST Zagubieni - w polsce można go było oglądać z
    opóźnieniem dlatego też zawsze oglądałem go z amerykańskiego ABC i
    chciałbym go zgrać na dvd i bez obaw postawić na półce wiem, że można
    kupić boxset na dvd w polsce ale nie stać mnie :)

    i jak jest z innymi serialami , które były zgrywane z USA TV a nigdy
    nie emitowane w polsce? I czy mogę zarchiwizować je z PL napisami
    zgodnie z prawem czy to już będzie coś nie tak?

    Dzięki za wyjaśnienia.
    Sam

  • 2. Data: 2008-08-15 17:28:20
    Temat: Re: Archiwizacja serialu /emitowany w USA/
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    s...@g...com wrote:
> [...]
    > nie emitowane w polsce? I czy mogę zarchiwizować je z PL napisami
    > zgodnie z prawem czy to już będzie coś nie tak?

    Możesz nagrać, postawić i oglądać, nawet ze znajomymi.
    Nie możesz rozpowszechniać.

  • 3. Data: 2008-08-15 17:49:35
    Od: s...@g...com

    On 15 Sie, 19:28, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Możesz nagrać, postawić i oglądać, nawet ze znajomymi.
    > Nie możesz rozpowszechniać.

    Czyli tak samo niby jak ze zwyklym filmem ale to pewnie sie zmieni
    wkrotce...

  • 4. Data: 2008-08-15 20:32:18
    Od: "Maxiuca" <m...@p...fm>

    > Możesz nagrać, postawić i oglądać, nawet ze znajomymi.
    > Nie możesz rozpowszechniać.

    A jak wiadomo w pod "rozpowszechnianie" załapuje się torrent i emule, więc
    na wszelki wypadek lepiej ściągać "z głową" (binarki albo rapidshare i
    pokrewne).

    --
    Max

  • 5. Data: 2008-08-15 21:01:15
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Czyli tak samo niby jak ze zwyklym filmem ale to pewnie sie zmieni
    wkrotce...

    HDMI... żartowałem!

    *piotr'ek*

  • 6. Data: 2008-08-16 07:58:18
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Maxiuca <m...@p...fm> napisali:

    > A jak wiadomo w pod "rozpowszechnianie" załapuje się torrent i emule, więc

    Na jakiej zasadzie protokol zalapuje sie pod rozpowszechnianie?

  • 7. Data: 2008-08-16 09:21:42
    Od: "OTRS.pl" <a...@o...pl>

    > Na jakiej zasadzie protokol zalapuje sie pod rozpowszechnianie?

    W takiej, że są to protokoły Peer To Peer, czyli takie, w których każdy
    ściągający jest jednocześnie potencjalnym (i najczęściej faktycznym)
    udostępniającym ściągnięte już fragmenty plików dla kolejnych ściągających.

    --
    Wielka kompromitacja w Pekinie:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 8. Data: 2008-08-16 09:51:01
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    OTRS.pl <a...@o...pl> napisali:

    > W takiej, że są to protokoły Peer To Peer, czyli takie, w których każdy
    > ściągający jest jednocześnie potencjalnym (i najczęściej faktycznym)
    > udostępniającym ściągnięte już fragmenty plików dla kolejnych ściągających.

    Czyli nie mamy tu do czynienia z udostepnianiem, tylko cache'waniem
    danych.

  • 9. Data: 2008-08-16 09:56:04
    Od: "OTRS.pl" <a...@o...pl>

    > Czyli nie mamy tu do czynienia z udostepnianiem, tylko cache'waniem
    > danych.

    Pogadaj z prokuratorem. Może się z Tobą zgodzi.

  • 10. Data: 2008-08-16 10:43:13
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    OTRS.pl <a...@o...pl> napisali:

    > Pogadaj z prokuratorem. Może się z Tobą zgodzi.

    Napisz donos na TPSA. Udostepniaja pirackie oprogramowanie na swoich
    routerach.