  • 11. Data: 2022-05-06 16:31:38
    Temat: Re: Apelacja w sprawie katoliko-fobii LBGT-IQ-filów z IKEA [2019 dalej w sądach]
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 6 May 2022 15:53:58 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Ale jakoś tak wychodzi że na Kościół się łatwiej bluzga niż na wyznanie
    > żydowskie ;-)
    >
    > A jak ktoś napisze Żyd to ma fobię a jak pedał w sutannie to opisuje
    > rzeczywistość.
    >
    > Ty mas jakąś fobię na słowo Żyd. Popartą rozumem czy wiarą ;-)

    Tak się zastanawiam czy warto ci odpisać. No, znaj chamskie serce,
    odpiszę jeszcze raz. Otóż co do bluzgania na Kościół to nikt
    praktycznie tego nie robi ponieważ większość jest dobrze wychowana. Ja
    tego też nie robię i to w stosunku do każdego kościoła więc nie bardzo
    wiem jak to z tą łatwością. Ale ty zapewne lepiej znasz to z własnego
    doświadczenia :) Że nie bluzga się to jedna sprawa a całkiem druga że
    Kościoła rozumni ludzie nie lubią, bo kto lubi oszustów.
    Co do pedofili (bo pedał to inaczej homoseksualista a nie o nich ci
    drogie dziecko przecież chodzi), to zapewniam cię że większość ludzi
    wkurwiają na równi z kościelnymi pedofile inżynierzy, piekarze oraz
    szewce. Wszelako kościelni jakby trochę bardziej, bo publicznie
    przedstawiają się za wzór etyki do naśladowania czego inżynierzy jako
    żywo nie robią.
    Fobia to nieumotywowany lęk, Masterku i nie mam żadnych fobii. Ani wobec
    Żydów ani Francuzów ani pająków. Więc z połajanki Filipka któremu
    wszystko się kojarzy z Żydem, jak nie przymierzając Jasiowi z dupą nie
    wyciągaj błędnych wniosków.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2022-05-06 17:42:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-06-maja-2022 o 16:31, Jacek Maciejewski pisze:
    > Tak się zastanawiam czy warto ci odpisać

    Już tyle razy to czytałem. ;)

    Ty też jesteś słaby czy jednak będziesz próbował wznieść się na wyżyny
    intelektu? ;-)
    Może za którymś razem się uda.

  • 13. Data: 2022-05-06 17:46:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-06-maja-2022 o 16:31, Jacek Maciejewski pisze:
    > Otóż co do bluzgania na Kościół to nikt
    > praktycznie tego nie robi ponieważ większość jest dobrze wychowana.

    Nie traktuje wszystkiego co czytasz dosłownie.
    Tu nie ma prawników ;-) A gdyby byli to słowo BLUZG wytłumaczyliby na 65
    różnych sposobów ;-)

    WYPIERDALAĆ co krzyczały wiatropylne siksy.

    Ludzie bardziej inteligentni PRZYPIERDALAJĄ bardziej wykwintnie.

    Ja użyłem słowa BLUZG żeby oddać całokształt nagonki na Kościół.

  • 14. Data: 2022-05-06 17:51:21
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-06-maja-2022 o 16:31, Jacek Maciejewski pisze:
    > Co do pedofili (bo pedał to inaczej homoseksualista a nie o nich ci
    > drogie dziecko przecież chodzi),

    Sorry ale istnieje dziwna korelacja ;-) (modne słowo)
    PEDAŁ+SUTANNA=PEDOFIL

    W całej tej nagonce ciągle wychodzi na jaw takie zestawienie.

    Psipadek? ;-)

  • 15. Data: 2022-05-06 17:53:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-06-maja-2022 o 16:31, Jacek Maciejewski pisze:
    > czego inżynierzy jako
    > żywo nie robią.

    Paczpan. To tak samo jak LGBT

    Normalny człowiek ma szacunek do wszystkich ludzi ale do LGBT jakiś
    mniejszy.

    "bo publicznie przedstawiają się za wzór etyki do naśladowania"? ;;-)

  • 16. Data: 2022-05-06 17:55:30
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-06-maja-2022 o 16:31, Jacek Maciejewski pisze:
    > wyciągaj błędnych wniosków.

    Jednym się wszystko kojarzy z faszyzmem, drugim z wybuchem ;-) a trzecim
    z Żydami.

    Sorry taki klimat ;-)

  • 17. Data: 2022-05-06 18:57:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A mało to głupców na świecie? Nie sieją ich a rosną ...

    I jeden nawet ministrem spraw zagranicznych został. A nawet dwóch, bo
    ławrow w sumie też się liczy:P Tak dla ustalenia uwagi - w dyskusji o
    polobozach sprzed kilku lat filosemicji twierdzili, że lapid to kretyn
    pokroju naszego dajmy na to korwina i jego pierdolenie nie ma nic
    wspólnego ze stanowiskiem Izraela, mimo że był ministrem w jego rządzie.
    Izrael dla potwierdzenia wagi tego stwierdzenia przeniósł swojego głupka
    z ramienia (ministra edukacji) na czoło (ministra spraw zagranicznych):P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 18. Data: 2022-05-06 19:49:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 6 May 2022 14:46:33 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > A mało to głupców na świecie? Nie sieją ich a rosną ...

    Ale kto glupek - Putin?
    Czy jego doradcy, co mu mowia, ze z Zydami lepiej nie zadzierać? :-)

    J.

  • 19. Data: 2022-05-06 20:02:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 06 May 2022 12:22:39 +0200 (CEST), A. Filip wrote:
    > https://www.tvp.info/60026477/prokuratura-skierowala
    -apelacje-od-wyroku-uniewinniajacego-kierowniczke-sk
    lepu-ikea

    > Gdyby pracownik zamieścił taki wpis "sam z siebie" bez nachalnej
    > *prowokacji* ze strony pracodawcy jak dla mnie zwolnienie byłoby
    > całkowicie uzasadnione. Jak dla mnie to ta nachalna prowokacja
    > pracodawcy jest kluczowa dla sytuacji prawnej. Jak IKEA *sama*
    > "wrzuciła temat" to jak dla mnie *sama* poszerzyła swobodę wypowiedzi
    > "wkurwionego" pracownika.

    Ja tam nie wiem co kierowniczka napisala w zwolnieniu,
    a wiec czy "przynależnością wyznaniową" bylo zasadne,
    ale zauwaz

    "Rzeczniczka przypomniała, że przedmiotem ochrony w tym artykule
    Kodeksu karnego
    (,,Kto ogranicza człowieka w przysługujących mu prawach ze względu na
    jego przynależność wyznaniową albo bezwyznaniowość...")
    ,,jest wolność sumienia i wyznania w znaczeniu prawa do zachowania
    określonego światopoglądu religijnego i do wyrażania go w wybranej
    przez siebie formie"."

    Wiec pracownik ma konstytucyjne prawo miec swoje poglądy, a nawet je
    wyrazac.
    Byle nie obrazały uczuc religijnych innych :-)

    No i co tu teraz z kierowniczką zrobic ?

    https://ordoiuris.pl/wolnosc-sumienia/pracownik-ikei
    -zwolniony-za-cytaty-z-biblii-ruszyl-proces
    "Zdaniem IKEI, zwolnienie miało być spowodowane naruszeniem
    wewnętrznych regulaminów firmy, ,,naruszeniem zasad współżycia
    społecznego" oraz ,,utratą zaufania do pracownika". "

    > Jak pytasz do dostajesz odpowiedzi nie tylko takie jakie ci się podobają
    > w kraju wolności i demokracji, nieprawdaż? Czy może szwedzkie standardy
    > są inne?
    >
    > Zaś zwolnienie za zacytowanie STAREGO Testamentu w REAKCJI na działania
    > pracodawcy spoza podstawowych celów firmy (sprzedaż mebli z zyskiem)

    I cos mi chodzi po glowie, ze on tam troche wiecej napisal - ze on
    wcale nie czuje sie zobowiazany do wyrazania sympatii dla pedałow czy
    jakos tak - ale zrodla tego nie potwierdzaja
    https://www.money.pl/gospodarka/ikea-zwalnia-pracown
    ika-za-cytowanie-biblii-dotarlismy-do-pelnych-wpisow
    -z-wewnetrznego-forum-firmy-6397818732758657a.html

    J.

  • 20. Data: 2022-05-07 00:58:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-06, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Jak ci kto inny odpowiedział: dopierdolić katolikom to dla wielu żaden

    To prawda. Nawet trudno uniknąć przy ich wszechobecnej, toksycznej
    obecności wymuszającej na innych zasady, których zresztą sami na ogół
    nie przestrzegają. No ale tak ma większość religii.

    > problem ale jak ustanowionym "precedensem" oberwą "niektóre inne
    > wyznania" to wtedy będzie wielki rejwach.
    >
    > Ja wiele wersji (prawomocnych) wyroków Wysokich Sądów w tej sprawie
    > jakoś tam przełknę jeśli ich logika będzie stosowana _konsekwentnie_
    > do innych wyznań.

    Trzeba by wiedzieć dokładnie co tam zaszło bo argumentować można na
    kilka sposobów. Np., samo namawianie do tolerancji wobec LGBT+ nie ma w
    sobie nic nagannego i zdaje się nawet Stary Testament (ST) nie potępia
    LGBT+ a określone czyny seksualne. A NT to ma coś nawet o miłowaniu bez
    podziałów. No to z czym ten typowy Katolik właściwie wyjeżdża? On jako
    Katolik nie miłuje (pewnie nie jest więc prawdziwym Katolikiem), i
    straszy bliżej nieokreślonymi reperkusjami? No to Ikea słusznie może
    stracić zaufanie do osoby, która nie dość, że nie toleruje znaczącego
    odsetka ich klientów, to jeszcze wali tekstami, które można odebrać jako
    jawną groźbę.

    Poza tym na coś tam nie przyszedł mimo, że powinien.

    --
    Marcin