  • 1. Data: 2022-05-06 10:04:39
    Temat: "Groźna recydywistka" (?) babcia Kasia 15 raz przed sądem
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    > publicznego - poinformowała rzeczniczka Prokuratury Okręgowej w
    > Warszawie Aleksandra Skrzyniarz. [...]
    >
    > Pod koniec września ub.r. Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia w
    > wyroku nakazowym skazał A. na pół roku prac społecznych. Od wyroku
    > wniesiono sprzeciw, w związku z czym sprawa została rozpoznana na
    > rozprawie z udziałem stron. Pod koniec lutego 2022 roku ten sam sąd
    > podzielił tezy sformułowane w akcie oskarżenia, jednak skazał
    > aktywistkę jedynie na grzywnę 1000 zł. Sąd obciążył również "Babcię
    > Kasię" kosztami sądowymi, które w tej sprawie wyniosły 170 zł. [...]

    Jedynie słuszne priorytety ma ziobrotura.
    Taki mały zamach na konstytucyjny porządek nie przejdzie! ;-)

    Jeśli to nie jest 15 oskarżeń o (niemal) "duperele" to IMHO prokuratura
    wykazuje się nie powalającą skutecznością. Czy może prokuratura "nęka"
    oskarżeniami o duperele?

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2022-05-06 13:36:17
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-06-maja-2022 o 10:04, A. Filip pisze:
    > Czy może prokuratura "nęka"
    > oskarżeniami o duperele?

    Pewnie że szkoda naszych podatków.

    Widziałeś jak to coś się zachowuje?

    Skończy się na psychiatryku ;-)

  • 3. Data: 2022-05-06 14:31:36
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    _Master_ <M...@...pl> pisze:

    > Pewnie że szkoda naszych podatków.
    > Widziałeś jak to coś się zachowuje?
    > Skończy się na psychiatryku ;-)

    ABW ją tam dowiezie jak Leszka Bubla do Tworek na "badania" w 2006[A]?
    Czy stan zdrowia psychicznego babci Kasi *już* zagraża bezpieczeństwu RP3?

    [A] http://wyborcza.pl/1,75398,3779621.html

    --
    A. Filip