  • 1. Data: 2010-05-17 18:47:43
    Temat: Apel do członków Rotary Club
    Od: "flying.robak" <f...@g...pl>

    Członkowie Rotary Club Polska

    Zwracam się z gorącą prośbą o pomoc w wyjściu z długów, w które
    wpędził mnie skarbnik Rotary Club Jelenia Góra Mieczysław Ligęza.
    Mieczysław Ligęza jako szef firmy Opel w Jeleniej Górze upoważnił
    swoich prawników do represjonowania moich dzieci (8 i 12 lat), a
    mianowicie rękoma sądu i komornika (Sygn. akt KMS 135/10) rzucił się
    na budżet rodzinny bezrobotnego. Za to, że rzekomo niżej podpisany
    bronił praw człowieka.
    Będę wdzięczny za wpłacenie na poniższe konto następujących
    należności:
    1.koszty sądowe 0,00 zł
    2.grzywna 2000,00 zł
    3.koszty egzekucyjne 300,00 zł

    Do każdej wpłaconej Komornikowi kwoty należy doliczyć 1,30 zł tytułem
    prowizji bankowej oraz jednorazowo kwotę na wydatki gotówkowe w wys.
    50 zł.

    Konto Komornika: Bank PKO SA Jelenia Góra: 27102021240000810200754069.

  • 2. Data: 2010-05-17 19:52:58
    Temat: Re: Apel do członków Rotary Club
    Od: Wasz Drogi Bronisław <c...@k...ze.wsi.com>

    Użytkownik... he he - flying.robak raczył napisać:
> [...]
    > 50 zł.
    >
    > Konto Komornika: Bank PKO SA Jelenia Góra: 27102021240000810200754069.

    Tutaj też przylazłeś? Chcesz narobić nieświadomym prawa, a litościwym
    ludziom kłopotu?

  • 3. Data: 2010-05-17 20:18:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wasz Drogi Bronisław wrote:
    > Użytkownik... he he - flying.robak raczył napisać:

    > Tutaj też przylazłeś? Chcesz narobić nieświadomym prawa, a litościwym
    > ludziom kłopotu?

    Wrzuciłem na p.r.wrocław, ale tu też dorzucę, żeby przypadkiem ktoś nie
    wdepnął w to g..

    Art. 57. KW
    § 1. Kto organizuje lub przeprowadza publiczną zbiórkę ofiar na
    uiszczenie grzywny orzeczonej za przestępstwo, w tym i przestępstwo
    skarbowe, wykroczenie lub wykroczenie skarbowe albo nie będąc osobą
    najbliższą dla skazanego lub ukaranego uiszcza za niego grzywnę lub
    ofiarowuje mu albo osobie dla niego najbliższej pieniądze na ten cel,
    podlega karze aresztu albo grzywny.

    § 2. Podżeganie i pomocnictwo są karalne.

    § 3. Zebrane ofiary lub pieniądze uzyskane za zebrane ofiary w naturze a
    także pieniądze wpłacone na poczet grzywny lub ofiarowane na ten cel
    podlegają przepadkowi.

  • 4. Data: 2010-05-17 20:35:06
    Od: Wasz Drogi Bronisław <c...@k...ze.wsi.com>

    Użytkownik... he he - witek raczył napisać:

> [...]
    >
    > § 3. Zebrane ofiary lub pieniądze uzyskane za zebrane ofiary w naturze a
    > także pieniądze wpłacone na poczet grzywny lub ofiarowane na ten cel

    Otóż to - ostrzeżenie juz wędruje po grupach za tym wesołkiem.

  • 5. Data: 2010-05-17 21:25:57
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-17 22:35, Wasz Drogi Bronisław pisze:

    > Otóż to - ostrzeżenie juz wędruje po grupach za tym wesołkiem.

    To jest boukun. Już był chyba karany za internetowe zagrywki, już nie
    raz miał zablokowane konto pocztowe. Na tę grupę wysyłał spam regularnie.
    > http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=boukun
    &aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&gs_rfai=

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-05-17 21:32:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:

    > To jest boukun. Już był chyba karany za internetowe zagrywki, już nie
    > raz miał zablokowane konto pocztowe. Na tę grupę wysyłał spam regularnie.
    &aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&gs_rfai=

    wiadomo.

  • 7. Data: 2010-05-17 21:43:09
    Od: mi <m...@o...pl>

    witek wrote:
> [...]
    > § 3. Zebrane ofiary lub pieniądze uzyskane za zebrane ofiary w naturze a
    > także pieniądze wpłacone na poczet grzywny lub ofiarowane na ten cel

    Kodeks Wykroczeń z dnia 20 maja 1971 roku, 19-tego roku budowy I PRL.
    Tekst jednolity z Dz. U. nr 109 z 2007 r., 18-tego roku budowy II PRL.

    Widać obie PRL uważają, że gdy przywali to ma boleć. I nie lubi, gdy się
    przywalonemu pomaga. Zaskoczony nie jestem.

    mi

  • 8. Data: 2010-05-17 22:14:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    mi wrote:

> [...]
    >
    > Widać obie PRL uważają, że gdy przywali to ma boleć. I nie lubi, gdy się
    > przywalonemu pomaga. Zaskoczony nie jestem.

    Tak samo jak nie możesz iść za kogoś siedzieć tak samo nie możesz za
    kogoś zapłacić grzywny.
    To jest kara i ma ją ponieść ukarany.
    Znane od prehistorycznych czasów i z PRL ma tyle wspólnego co nic.

  • 9. Data: 2010-05-18 04:26:11
    Od: mi <m...@o...pl>

    witek wrote:
    > Tak samo jak nie możesz iść za kogoś siedzieć tak samo nie możesz za
    > kogoś zapłacić grzywny.
    > To jest kara i ma ją ponieść ukarany.

    Ależ przecie napisałem, że to represja i II PRL zmusza, by
    represjonowany odczuł ją dotkliwie. :>

    Witek, zdradzę Ci, że od czasu gdy na mnie mendy w togach próbowały
    generować haki, takie kwiatki jak przytoczony traktuję tak jak powinny
    być traktowane. Czyli jako generator represji pod ładnymi i naiwnymi
    pretekstami. Dla mnie ten artykuł jest tylko i wyłącznie przymuszeniem,
    by inni bali się pomóc represjonowanemu.

    Wiele mend w togach skazujących w stanie wojennym dysydentów pod
    przerónymi pretekstam, w tym z rzeczonego KW, jest jeszcze czynnych w
    stanie sędziowskim II PRL.

    > Znane od prehistorycznych czasów i z PRL ma tyle wspólnego co nic.

    Nigdy nie twierdziłem, że oba PRL-e nie miały innych czasów czy ustrojów
    godnych siebie.

    mi

  • 10. Data: 2010-05-18 05:41:36
    Od: "flying.robak" <f...@g...pl>

    Treść wniosku:
    Uprzejmie proszę o interwencję w Sądzie Rejonowym Wydział Cywilny
    Jeleniej Góry w sprawach ICO 3259/08 i z tą związanych. Sąd zasądził
    mi zaocznie 2000 zł grzywny (już ponoć po raz drugi) na wniosek
    właściciela firmy motoryzacyjnej \"Opel\" Mieczysława Ligęzy (skarbnik
    Rotary Club JG) za branie w obronę emeryta, któremu nie wypłacono
    pełnego odszkodowania za naprawę powypadkową. Obecnie postępowanie
    jast na etapie zajęcia wierzytelności przez Komornika Sądowego Jerzego
    Wydro (KMS 135/10). Wyroki (czy postanowienia) zapadły podczas mojej
    nieobecności. Żonie, która raz odebrała wezwanie i zaniosła do sądu
    powiedziano, że nie ma prawa ich odbierać osobiście. Zresztą nawet
    gdyby chciała mi pomóc, to i tak nie znała dokładnego miejsca mojego
    pobytu. Tułam się od dłuższego czasu po świecie by zapewnić dzieciom
    jako taki byt, a one i tak już jedzą wodziankę. Proszę złożyć w moim
    imieniu wniosek o zamianę grzywien na areszt, bo i tak nie mam z czego
    zapłacić za \"prawa człowieka\".

    To było do Biura Rzecznika Praw Obywatelskich.

    To jest kara (nie wiedzieć za co) i muszą ją ponieść dzieci autora.
    Tego nie było nawet w PRL.

    Ciekawe dlaczego zaocznie nie ukarają Edwarda Mazura? USA też nie może
    skazać zaocznie Romana Polańskiego. Widać nasza demokracja jest na
    wyższym poziomie...