    From: "+r-m-k+" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Alimenty i pozbawienie praw rodzicielskich
    Date: Sun, 8 Jan 2006 12:08:55 +0100

    Witam

    Mam takie pytanie: czy jak Sad pozbawi ojca praw rodzicielskich czy to
    zwalnia ojca od placenia alimentow ? Jak zalozyc taka sprawe ? Chodzi mi o
    wzor takiego pozwu... Ojciec wogole nie interesuje sie dzieckiem, nawet go
    nie widzial, alimenty sa sciagane przez komornika.

    Ojciec dziecka, ktory nie placi alimentow, nie chce wyrazic zgody na
    wyrobienie paszportu dziecku. Czy matka moze w jakis sposob jednak wyrobic
    paszport dziecku ?

    Uprzejmie prosze o podanie podstawy prawnej.

    Dziekuje z gory, pozdrawiam i zycze milego dnia.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl