eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › 30 dni na rozpatrzenie reklamacji
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2009-06-23 09:37:01
    Temat: 30 dni na rozpatrzenie reklamacji
    Od: jQ <j...@s...pl>

    Wiem, że w niektórych ustawach, np. prawo przewozowe, jest zapis, że
    reklamację nierozpatrzoną w ciągu 30 dni uznaje się za rozpatrzoną
    pozytywnie. Czy ten okres 30 dni wynika z jakichś nadrzędnych przepisów,
    czy w każdej branży musi to regulować odrębna ustawa?
    Konkretny przypadek jest taki: pod koniec marca zacząłem rozglądać się za
    sprzętem tv do mieszkania, i jednocześnie za ofertami telewizji cyfrowej.
    Zadzwoniłem do jednego z operatorów i od osoby z hotline dostałem
    informację, że na mogę sprzęt zamówić już teraz (niby miała się na dniach
    kończyć promocja), a na aktywację mam 60 dni. Policzyłem sobie, że ten czas
    wystarczy mi na skompletowanie i odpalenie sprzętu, więc przystałem na to.
    Włączyłem sprzęt jakoś po połowie maja. Tymczasem na koniec maja dostałem
    fakturę, na której naliczyli mi opłaty za użytkowanie od 28 kwietnia. Na
    infolinii powiedzieli mi, że ... aktywowali dekoder automatycznie 21 dni od
    zamówienia go. 26.05 wysłałem reklamację domagając się korekty naliczeń.
    Czy jeśli do 26.06 nie otrzymam odpowiedzi, mogę uznać reklamację za
    przyjętą?

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1