  • 41. Data: 2022-06-14 10:41:45
    Temat: Re: 13-latka koło Kijowa
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 13 Jun 2022 21:11:56 +0200, J.F napisał(a):

    > Dziennikarska zasada sensacji.
    > W tylule "13-latka". W domysle "Rosjanie zabili dziecko".
    > Rodzice zeszli na dalszy plan. Widac ich zabicie juz nie bulwersuje
    > publiki.
    >
    > A nikt nie pomysli, ze od tylu taka 13-latka moze wygladac jak
    > dorosla.
    >
    > Dlaczego strzelali do cywilnego pojazdu - nikt nie wie.
    > Moze mieli jakis uzasadniony powod.

    Sam widzisz, jak bardzo brakuje Russia Today; tam podaliby całą prawdę ze
    szczegółami.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 42. Data: 2022-06-14 10:44:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 13 Jun 2022 21:57:42 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Powodów ostrzelania podczas wojny cywilnego pojazdu - mniej lub bardziej
    > uzasadnionych - to spokojnie można z tuzin wymyślić. Problemem w tym, ze
    > nie mamy zielonego pojęcia, co tam się stało.

    To chyba nie powód, żebyś nie dał założyć podwątku, jakim kalibrem pocisków
    chcieli zamordować tę dziewczynkę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 43. Data: 2022-06-14 13:33:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Mamy pojęcie. Kacapy strzelają do wszystkiego co się rusza. Ponieważ
    >nie jest to jednostkowy przypadek, możemy sobie wziąć pana z brzytwą
    >i uciąc jednostkowe spekulacje o powodach, których nawet nie
    >potrafisz sobie wymyśleć. Po prostu napierdalają do wszystkiego i nie
    >jest to przypadek - albo mają na to zezwolenie z góry albo wręcz
    >rozkaz.

    Czy tak napierdalaja do wszystkiego, to nie wiemy.
    Mysle, ze nie, chociaz ... jak sie chce "Ukraincow" przepędzic
    z jakis terenow, to moze i dobra strategia.

    Jak widac, czasem napierdalaja po budynkach mieszkalnych.
    A one sie nawet nie ruszaja :-)

    J.

  • 44. Data: 2022-06-14 13:38:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >No widzisz, niedaleko strzelano. Kto wie, może to oni byli?

    Znaczy sie po okolicy biegaja uzbrojeni ludzie
    i strzelaja do sił postępowo-wyzwoleńczych.

    >Sam widzisz, strzelanie nie było bezpodstawne.

    >Helikopter się trzęsie, może widział kałasze.

    Moze widzial.

    >A może faktycznie mieli RPG.

    Jednego na całą grupe.

    >No to tym bardziej. Może szli do przedszkola zabić dzieci?

    Może.

    >Więc nadal co pierdolisz o zabijaniu, kto wie jakie mieli zamiary?

    No wlasnie - operator z helikoptera dzieci ratował.

    J.

  • 45. Data: 2022-06-14 13:51:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 13.06.2022 o 21:11, J.F pisze:

    >Też o tym pomyślałem. Ale jak już "cel" zatrzymali, to ganianie za
    >uciekającą babą z zamiarem zastrzelenia jej już wydaje się niezbyt
    >uzasadnione. Natomiast należałoby po prostu zbadać sprawę.

    Ale ganiali?

    Z opisu wynika, ze strzelali.
    A potem podeszli sprawdzic czy zyje.

    kiepsko jakos sprawdzali, ale to osobna sprawa.

    J.

  • 46. Data: 2022-06-14 14:12:05
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 14.06.2022 o 13:51, J.F. pisze:

    > kiepsko jakos sprawdzali, ale to osobna sprawa.

    Jedź i im pokaż jak się sprawdza dobrze.
    Partacze powinni za to dostać ze dwa dni aresztu i zakaz awansu na 5
    lat, może wtedy by się nauczyli dobrze wykonywać swoją pracę.

    ??? ????? fiutinowska onuco.
    I nie wracaj
    Piotr

  • 47. Data: 2022-06-14 14:20:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jedź i im pokaż jak się sprawdza dobrze.
    >Partacze powinni za to dostać ze dwa dni aresztu i zakaz awansu na 5
    >lat, może wtedy by się nauczyli dobrze wykonywać swoją pracę.

    No powinni, bo patrz co z tego wyszlo.

    Ale pomysl raczej o motywach?
    Chcieli sie upewnic ze nie zyje i w razie czego dobic?
    To nieumiejetnie.

    Chcieli sprawdzic czy zyje i pomocy udzielic?
    Tez nieumiejetnie.

    Przesluchac chcieli?
    Tez nieumiejetnie.

    J.

  • 48. Data: 2022-06-14 14:22:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2022 o 13:33, J.F. pisze:

    > Czy tak napierdalaja do wszystkiego, to nie wiemy.
    > Mysle, ze nie, chociaz ... jak sie chce "Ukraincow" przepędzic
    > z jakis terenow, to moze i dobra strategia.

    No właśnie - po co wymyślać jakieś niestworzone historie, skoro wiadomo
    co robią i po co?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 49. Data: 2022-06-14 20:34:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.06.2022 o 10:44, Olin pisze:
    > To chyba nie powód, żebyś nie dał założyć podwątku, jakim kalibrem pocisków
    > chcieli zamordować tę dziewczynkę.

    Co ja mam do pozwalania zakładania wątków? Możesz sobie pisać, co Ci tam
    przyjdzie do łba. O kolorze łusek myślałeś?

    --
    Robert Tomasik

  • 50. Data: 2022-06-14 21:28:33
    Od: n...@o...pl

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ale ganiali?
    >
    > Z opisu wynika, ze strzelali.
    > A potem podeszli sprawdzic czy zyje.

    Może chcieli tylko odstrzelić nogi, aby te hasło do Playstation mogła im podać?
    Czyli żadne ewentualne morderstwo nie wchodzi w grę.