  • 91. Data: 2006-09-25 19:35:24
    Temat: Re: 1,4 promila na rowerze
    Od: "bizon" <k...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Idiom" napisał :

    > IMHO to jest po prostu dotkliwy rodzaj kary, który może skłonić kierowców
    > do nie jeżdżenia po pijaku na rowerze. Popatzr na inicjatora wątku - tego
    > zabrania prawka boi się najbardziej - może następnym razem sie zastanowi.

    Zabrania prawka boje sie ze wzgledu na to ze bedzie mi trudno sobie bez
    niego poradzic.
    Przyklad: w piatki wracam prosto z dziennych na zaoczne w innym miescie i
    udaje mi sie minimalnie zdazyc. Komunikacja publiczna to zdaze, ale na
    koniec zajec :|
    A nawet jezeli by mi go nie wzieli to i tak juz na rower po wypiciu nie
    wsiade.

    pozdrawiam
    bizon

  • 92. Data: 2006-09-25 19:43:42
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnehgat8.2h1.j.krzyzanowski@localhost.localdo
    main...
    > A moze za przejscie przez ulice w miejscu niedozwolonym wsadzac na 3 lata
    > do paki i odbierac prawko?
    > Moze nastepnym razem sie zastanowi...

    A może za udzielanie kłamliwych informacji na grupie pl.soc.prawo odcinać od
    netu? Jak by Ci się to podobało ? :D

    Monika

  • 93. Data: 2006-09-25 20:00:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ef8opv$f1v$1@inews.gazeta.pl Troll Przemek R.
    pl> pisze:

    > jakie?
    Np. zostać zatrzymanym do wyjaśnienia.

    Jotte

  • 94. Data: 2006-09-25 20:18:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bizon wrote:

    > Dlatego uwazam za glupote ze jazda rowerem po pijanemu jest rownoznaczna z
    > jazda samochodem. Jadac samochodem po kieliszku jestem zagrozeniem zarowno
    > dla siebie jak i dla innych. Jadac rowerem praktycznie zagrozenie stwarzam
    > jedynie sobie.

    No i dlatego jestem za tym, żebyś utracił prawo do kierowania pojazdami
    - jesteś pozbawiony wyobraźni. Rowerzysta "pod gazem" też stwarza
    zagrożenie - pomijając zagrożenie bezpośrednie (np. rozpędzony wjedzie w
    kogoś) jest też zagrożenie pośrednie: np. "gibnie się" pod jakiegoś
    TIRa, kierowca tego odruchowo skręci i... cóż, nieszczęście gotowe.

    > Pomysl ze zamiast jechac tym rowerem moglem sobie wsiasc w
    > samochod i przy kontroli czekaly by mnie te same konsekwencje.

    To mi przypomina pewien skecz o Stalinie, jak ten skopał dziecko..
    Komentarz "Prawdy": "A przecież mógł zabić" (a nie zabił - taki dobry
    wujek).

  • 95. Data: 2006-09-25 20:20:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bizon wrote:

    > A nawet jezeli by mi go nie wzieli to i tak juz na rower po wypiciu nie
    > wsiade.

    Widzisz, jakie skuteczne? ;->

    A poważniej: jak pisałem jedyna możliwość to błaganie o łaskę, jakaś
    propozycja dobrowolnego poddania się jakiejś karze też jest miło
    widziana (oszczędza fatygi).

  • 96. Data: 2006-09-25 20:42:52
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Idiom <i...@w...pl> napisali:

    > A może za udzielanie kłamliwych informacji na grupie pl.soc.prawo odcinać od
    > netu? Jak by Ci się to podobało ? :D

    To sie odetnij:)

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 97. Data: 2006-09-25 20:44:17
    Od: "krzychol" <k...@n...pl>

    Użytkownik "syzer" <S...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > wazne jest zebys wykazał sie ze byles mlody i glupi i biedny
    > i ze jest ci bardzo przykro(tylko nie przesadź!!)
    >

    > [w koncu ciezko rowerem sporodowac katastrofe drogową] - tego nie mow!!!!

    Wbrew pozorom dość łatwo.
    Wystarczy wjechać rowerem pod TIR-a i zmusić jego kierowcę do gwałtownego
    manewru.
    Przy umiarkowanie szczęśliwym zbiegu okoliczności skończy się tylko na
    ciężkim poturbowaniu jego kierowcy i utracie kilku ton ładunku.
    Przy mniej szczęśliwym - może być kilkadziesiąt ofiar śmiertelnych,
    zniszczonych kilkanaście samochodów, kilka domów itd.

  • 98. Data: 2006-09-25 23:32:02
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    bizon wrote:

    > jak wspomnialem samochodem jezdze prawie codziennie i nigdy mi sie nie
    > zdarzylo wsiasc za kolko po chociazby lyku piwa i gwarantuje Ci ze mi sie
    > nie zdarzy !

    Nie bądź taki pewny.

> [...]
    > dla siebie jak i dla innych. Jadac rowerem praktycznie zagrozenie stwarzam

    I tego kto się przez ciebie rozwali próbując ominać pijanego na rowerze.

  • 99. Data: 2006-09-25 23:35:58
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    pop ivan wrote:

    > A taki zakaz rowerowania to obowi?zuje tylko na terenie RP czy np w
    > Chinach/na S?owacji r?wnie??

    polskie prawo obowiązuje w Polsce. To tak w ogóle.

    W szczególe to chyba już w konwencji wiedeńskiej jest zapisane, że inne
    państwa będą honorowały takie wyroki na swoim terenie.
    Zdaje się, ze jest nawet jakas wspolna baza.
    Wiec jak cię złapią na słowacji i będą mieli możliwość sprawdzenia to
    dalej też nie pojedziesz.

    Chiny to oczywiscie odrebny świat, wiec raczej nie ma o czym dyskutowac.

  • 100. Data: 2006-09-25 23:37:48
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Wszystkich - nie. Ale czy zagwarantujesz, ?e ten akurat z s?dowym
    > zakazem nie b?dzie mia? pecha i nie zostanie skontrolowany?

    gra nie warta świeczki.
    za mała wydajność.

    Już lepiej połapać świeżych, a za jakiś czas złapie się i tych z
    wyrokiem, bo jak jechał raz na gazie to i drugi raz pojedzie (to tak
    statystycznie rzecz biorąc).
    :)