-
Bankructwo biura podróży - co zrobić?
... która pozwoli na zrealizowanie wszystkich zobowiązań zaciągniętych wobec klientów – mówi Piotr Woś z Internetowego Centrum Podróży eSKY.pl – Im wyższa kwota gwarancji ... są jej integralną częścią, choć przeważnie klienci nie przywiązują do nich większej wagi – podpowiada Piotr Woś z eSKY.pl – W przypadku nieustannie zmieniającej się sytuacji na rynku, ...
-
5 najczęstszych błędów przy rejestracji spółki z o.o.
... już znają i wiedzieli, że niedawno się przekształcił i zmienił nazwę – mówi Piotr Ciszewski. Brak dokumentów i załączników – minimum wymaganych dokumentów przy rejestracji ... na adres ich zameldowania. Dlaczego spółka się opłaca? Jak wskazuje Piotr Ciszewski, największa zaleta wynikająca z założenia spółki z o.o. to ograniczona odpowiedzialność ...
-
Co zrobić, gdy biuro podróży nie wywiązuje się z umowy? Poradnik dla turystów
... okres od 2 do 6 dni, a 48 godzin, jeśli wydarzenie trwa krócej niż 2 dni – mówi Piotr Szymański, ekspert Intrum. Ustawa o imprezach turystycznych określa także sposób postępowania na wypadek ... że klienci kupują wakacyjny wyjazd od podmiotu, który nigdy nie istniał – mówi Piotr Szymański, ekspert Intrum. Świadome podejście do planowania wakacji to nie ...
-
Upadłość konsumencka, czyli oddłużenie dla rzetelnych
... oddłużenia ma tworzyć zachętę dla uczciwych dłużników do wczesnego zgłaszania wniosków o ogłoszenie upadłości, co w konsekwencji sprzyjać będzie lepszemu zaspokojeniu wierzycieli. Piotr Glonek, radca prawny z , Doradca restrukturyzacyjny wpisany na listę prowadzoną przez Ministra Sprawiedliwości
-
Ubezpieczyciele i szyfrowanie danych osobowych
... KNF, ubezpieczyciele i firmy reasekuracyjne są już obecnie zobowiązane do stosowania wysokich standardów bezpieczeństwa w ochronie danych, w tym osobowych, przetwarzanych w systemach informatycznych. Piotr Biernatowski, adwokat z kancelarii LARGO LAW