-
Prawa i obowiązki konsumentów
... do sklepu w sprawie mleczka do czyszczenia. Swoją reklamację napisała na kartce papieru, wysłała do sklepu listem poleconym i czeka na ustosunkowanie się sprzedawcy do jej żądania. Konsument ma być niezwłocznie poinformowany o tym, czy jego reklamacja została uznana. Jeśli sprzedawca nie ustosunkuje się do ... do ludzi oddzwonił pod wskazany numer ...
-
E-commerce a ochrona danych osobowych
... sklepu lub serwisu internetowego. Coraz większa świadomość internautów w kwestii ochrony swoich danych powoduje, że przy dokonywaniu zakupów w sieci i rejestrowaniu się w serwisach, zwracają uwagę na kwestie zabezpieczeń takich danych. Nie można więc tej kwestii bagatelizować. Nieświadomość lub celowe niestosowanie się do ...
-
Jak sprawdzić wiarygodność e-sklepu w 6 krokach
... numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej. Jeśli masz kłopot ze znalezieniem tych informacji, raczej nie decyduj się na transakcję - być może przedsiębiorca celowe utrudnia do nich dostęp alb też dane te w ogóle nie istnieją. Krok 3. Regulamin Błędne jest myślenie, że skoro witryna sklepu ...
-
Dowód zakupu ułatwia złożenie reklamacji
... będą możliwe w ciągu umówionego z klientem terminu. Gwarancja Oprócz prawa do reklamacji konsumenci mogą również w wielu przypadkach skorzystać z gwarancji. Te pojęcia ... wadliwego produktu, przedstawienia paragonu, karty gwarancyjnej wraz z pieczątką sklepu czy oryginalnego opakowania. Problem ze sprzedawcą? Gdy nie ... dzwoniąc pod darmowy numer ...
-
Zakupy w Internecie rób bezpiecznie
... bezpłatny numer infolinii 800 007 707 – czynnej od poniedziałku do piątku w godzinach od 09.00 do 17. ... prawem do reklamacji, jakie obowiązuje wobec produktów kupionych w sklepie stacjonarnym. Komu nie należy ufać? Witryna internetowa sklepu, ... udzielają porad prawnych (codziennie dyżuruje prawnik pod numerem tel. +48 22 55 60 118). ECK pomaga również w ...