-
Dobra umowa outsourcingowa, czyli jaka?
... korzyści i ryzyka wynikające z przyjętych założeń. Dopiero końcowy, skonkretyzowany materiał, stanowić powinien podstawę do przygotowania przez dostawcę ostatecznej wyceny ... do danych. Praktycznie w każdym przypadku klienci oczekują zagwarantowania przez partnera outsourcingowego 100 proc. bezbłędności i terminowości. Teoretycznie jest to możliwe, ...
-
Zgody marketingowe - fakty i mity
... zgody, jeśli to z inicjatywy firmy dany materiał reklamowy ma być przesłany do klienta lub potencjalnego klienta, nie zaś materiał taki ma trafić do klienta w związku z jego ... jej realizację usprawni posiadanie przez przedstawiciela dewelopera lub jego partnera zgody na działanie w imieniu nabywcy, z wykorzystaniem jego danych osobowych, w urzędach, ...
-
Oznaczanie treści sponsorowanych w social media a prawo ochrony konkurencji
... sponsorowanych jest istotne zarówno z perspektywy publikującego, jak i współpracującego z nim partnera. W umowach zawieranych między nimi nie powinny znajdować się postanowienia ... produktu bądź firmy producenta. Może to być natomiast np. sformułowanie „materiał sponsorowany” lub inne równoważne. Co ciekawe, zgodnie z komunikatem Prezesa UOKiK z ...
-
Jak weryfikować polskich kontrahentów z branży TSL?
... & Relations w Transcash.eu. Wszystkie teksty dotyczące weryfikacji będą publikowane na blogu Transcash. Materiał otwierający cykl dotyczy firm TSL z Polski. Publiczne bazy danych – ... wrażenia ze współpracy z danym podmiotem, poparte realnym kontaktem i transakcjami. Weryfikacja partnera z Europy Pewni partnerzy w biznesie są na wagę złota, a w ich ...
Tematy: weryfikacja kontrahenta, branża TSL, TSL, transport, firmy transportowe, przewoźnicy, usługi transportowe, transport drogowy, rejestry gospodarcze, Krajowy Rejestr Sądowy, CEIDG, REGON, Krajowy Rejestr Zadłużonych, biała lista podatników VAT, jak sprawdzić kontrahenta, jak sprawdzić firmę, jak sprawdzić wiarygodność firmy, sprawdzenie kontrahenta, wywiad gospodarczy