-
Reklama w Internecie a obowiązujące prawo
... wszystkim zdają się zapominać influencerzy i influencerki, ale także osoby zlecające im reklamę swoich produktów czy usług. [1: Postanowienie SN z 17.04.2018 r., IV KK 296/17.] Zakaz ... środek przekazu (za pośrednictwem którego odbywa się marketing), w tym kontekst, lokowanie, harmonogram, czas trwania, język, grupę docelową i inne kwestie. Oznaczenie ...
Tematy: reklama w internecie, influencerzy, kryptoreklama, media społecznościowe, reklamy, reklama online, oznaczanie reklam, UOKiK, social media, post sponsorowany, nieuczciwe praktyki rynkowe, prawo ochrony konkurencji, ochrona konsumentów, influencer marketing, reklama alkoholu, reklama alkoholu w internecie, Omnibus -
Promocja alkoholu w Polsce - czy to legalne?
... :00 – wskazuje Remigiusz Zdrojkowski z firmy XBS PRO-LOG zajmującej się logistyką produktów akcyzowych. Zresztą i dziś może się wydawać, że w Polsce za alkohol uznawane ... w swoich publikacjach przemycają logotypy marek alkoholowych. Niestety, zdarza się, że takie „lokowanie produktu” wcale nie jest przypadkowe… Taka promocja jest w pełni legalna Nie ...
-
Przepisy prawne: najważniejsze zmiany II 2013
... będą w katalogu audycji audiowizualnych dostępnych na żądanie; uregulowano zasady lokowania produktów w audycjach oraz sponsorowania audycji dostępnych w ramach audiowizualnej usługi medialnej na żądanie, zgodnie z którymi m.in. lokowanie produktów oraz sponsorowanie audycji nie może naruszać samodzielności i niezależności dostawcy audiowizualnej ...
-
Kiedy przedsiębiorca popełnia czyn nieuczciwej konkurencji?
... produktów nie spełniających wymogów produktów pochodzących z rolnictwa ekologicznego zgodnie z wymogami rozporządzenia Rady nr 834/2007 w sprawie produkcji ekologicznej i znakowania produktów ... towarów lub usług, sprawia wrażenie neutralnej informacji, w tym również tzw. lokowanie produktu, ang. „product placement” tj. otagowany wpis na Instagramie ...
-
Olimp Laboratories ukarany za kryptoreklamę w mediach społecznościowych
... uwzględniać środek przekazu, za pośrednictwem którego odbywa się marketing, w tym kontekst, lokowanie, harmonogram, czas trwania, język, grupę docelową i inne kwestie. Oznaczenie ... zachowania rynkowego konsumenta, a także na podjęcie przez konsumenta decyzji dotyczącej zakupu produktów marki Olimp lub zainteresowania się tą marką w inny sposób (np. ...
Tematy: kryptoreklama, media społecznościowe, reklamy, reklama online, reklama w internecie, oznaczanie reklam, UOKiK, influencerzy, social media, media społecznościowe, post sponsorowany, kryptoreklama, nieuczciwe praktyki rynkowe, prawo ochrony konkurencji, ochrona konsumentów, influencer marketing


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem