-
Rynek pocztowy a interesy konsumentów
... niezrealizowania lub niewłaściwego zrealizowania powszechnych usług pocztowych. W lutym 2007 roku uruchomiono Centrum Informacji Konsumenckiej (CIK), w ramach ... najskuteczniej tam, gdzie występuje duża konkurencja. Przykładem może być rynek usług bankowych: banki zrzeszone w Związku Banków Polskich dobrowolnie poddają się rozstrzygnięciom Arbitra ...
-
Przyjazna umowa kredytowa. Banki mają czas do czerwca 2025 r.
... nowy poziom. Poziom, który zaczyna wyznaczać „nową normalność” w komunikowaniu i oferowaniu usług i produktów. Legal design jako odpowiedź na nowe wyzwania banków Jednym ... metoda tworzenia dokumentów prawnych, ale także jako filozofia działania, stawia człowieka w centrum uwagi. Dzięki temu banki mogą przeprojektować swoje umowy, regulaminy i ...
-
Sklep internetowy z bezpiecznym systemem płatności
... bankowych i kartach). Zaufanie klienta do firmy jest ściśle związane z jej wiarygodnością. Podobnie zaufanie do systemu płatności stosowanego przez firmę jest funkcją wiarygodności firmy i samego systemu. Korzystajmy z systemów płatności elektronicznej, ale zawsze wybierajmy tylko takich agentów rozliczeniowych, których jakość i standard usług ...
-
Wakacje 2012 a prawa konsumentów
... przyczyn dotyczących organizatora turystyki. Środki pochodzą z obowiązkowych gwarancji ubezpieczeniowych lub bankowych, których wysokość można sprawdzać na www.turystyka.gov. ... Komisja Ochrony Praw Pasażerów Europejskie Centrum Konsumenckie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Prawo Prawa podróżnych, korzystających z usług linii lotniczych są ...
-
Transfer danych osobowych a SWIFT
... bankowych była przechowywana na serwerach SWIFT znajdujących się na terenie USA, co umożliwiało wgląd Departamentu Skarbu na bazie samego programu TFTP. Utworzenie nowego centrum ... zawarte w porozumieniu SWIFT stanowią znaczącą ingerencję w prywatność klientów usług finansowych i bankowych oraz stwarzają określony stopień zagrożenia dla ich danych ...