-
Reklama piwa i wina bezalkoholowego w social mediach - czy ma jakieś ograniczenia?
... całkowicie dealkoholizowanych. W takich napojach może się zatem znaleźć alkohol, w stężeniu najprawdopodobniej do 0,5% - powyżej tego limitu obowiązuje bowiem podatek ... z 2021 r. poz. 1119 z późn. zm.). art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom ...
Tematy: wino, rynek wina, promocja alkoholu, wino bezalkoholowe, reklama alkoholu, ustawa alkoholowa, reklamy alkoholu, nieuczciwa reklama, piwo, piwo bezalkoholowe, rynek piwa, sprzedaż piwa, spożycie piwa, picie piwa, reklama piwa, social media, media społecznościowe, Instagram, Tik-Tok, Facebook, Twitter -
Wino bezalkoholowe - czy można je reklamować?
... produkcja lub sprzedaż napojów o zawartości od 8% do 18% alkoholu. Jeśli przy tym zasadniczą działalnością przedsiębiorcy będzie produkcja lub sprzedaż napojów ... FSK 988/11 art. 119 rozporządzenia nr 1308/2013 (ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 1308/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiające wspólną organizację rynków produktów ...
-
Reklama piwa i wina bezalkoholowego - nie dla małoletnich?
... lat zwraca uwagę na społeczne konotacje łączące alkohol i piwo oraz pewnego rodzaju nawyki i przyzwyczajenia, ... rozumieniu art. 46 ust. 1 ustawy alkoholowej, to „sprzedaż osobom nieletnim tzw. piwa bezalkoholowego (o zawartości ... 2021 r. poz. 1119 z późn. zm.); (Art. 119 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1308/2013 z dnia 17 grudnia ...
-
Reklama w Internecie a obowiązujące prawo
... lub sprzedaż napojów o zawartości od 8% do 18% alkoholu. Jeśli więc zasadniczą działalnością przedsiębiorcy jest produkcja lub sprzedaż ... KK 296/17. Influencerzy nielegalnie reklamowali alkohol. Wśród oskarżonych znane aktorki Joanna ... wobec konsumentów na rynku wewnętrznym (Dz.Urz.UE.C 2021 Nr 526, str. 1). Związek Pracodawców Branży Internetowej ...
Tematy: reklama w internecie, influencerzy, kryptoreklama, media społecznościowe, reklamy, reklama online, oznaczanie reklam, UOKiK, social media, post sponsorowany, nieuczciwe praktyki rynkowe, prawo ochrony konkurencji, ochrona konsumentów, influencer marketing, reklama alkoholu, reklama alkoholu w internecie, Omnibus