-
Olimp Laboratories ukarany za kryptoreklamę w mediach społecznościowych
... zł na trójkę influencerów z branży fitness, którzy publikowali materiały reklamowe ww. producenta na swoich instagramowych profilach. Decyzja nie jest ostateczna, jednak ... zgodne z obowiązującym od dawna prawem. Przeprowadziliśmy na szeroką skalę akcje edukacyjne. Zapewniliśmy przestrzeń na dostosowanie się wszystkich przedsiębiorców zaangażowanych w ...
Tematy: kryptoreklama, media społecznościowe, reklamy, reklama online, reklama w internecie, oznaczanie reklam, UOKiK, influencerzy, social media, media społecznościowe, post sponsorowany, kryptoreklama, nieuczciwe praktyki rynkowe, prawo ochrony konkurencji, ochrona konsumentów, influencer marketing -
Sprzedaż udziałów lub akcji. Jak bezpiecznie zamknąć transakcję?
... jednak z uwagi na skomplikowany, nienegocjowalny model licencyjny narzucony przez producenta oprogramowania jednego z narzędzi, odpowiedzialność sprzedającego byłaby wyłączona w ... procentowej części ceny, którą zapłacił kupujący za udziały lub akcje. Powszechne jest również wprowadzanie do umów sprzedaży udziałów lub akcji postanowień, zgodnie z ...
-
Wadliwe produkty: rośnie liczba zgłoszeń
... sytuacji akcje przywoławcze. W przypadku wad samochodów konsumenci, najczęściej poprzez zawiadomienie listowne, proszeni są o zgłoszenie się do serwisu w celu bezpłatnej wymiany wadliwej części. W innych przypadkach, np. zabawek czy ubrań, przedsiębiorcy oferują zwrot pieniędzy lub możliwość otrzymania innego produktu tego samego producenta czy ...