eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoAkty prawneProjekty ustawRządowy projekt ustawy o likwidacji delegatur terenowych ministra właściwego do spraw Skarbu Państwa oraz o zmianie niektórych ustaw

Rządowy projekt ustawy o likwidacji delegatur terenowych ministra właściwego do spraw Skarbu Państwa oraz o zmianie niektórych ustaw

projekt dotyczy likwidacji z dniem 30 kwietnia 2012 r. delegatur terenowych ministra właściwego do spraw Skarbu Państwa w celu realizacji zapowiedzi zawartej w expose Prezesa Rady Ministrów, dotyczącej kontynuowania procesu zmniejszania poziomu zatrudnienia w administracji publicznej

  • Kadencja sejmu: 7
  • Nr druku: 193
  • Data wpłynięcia: 2012-02-08
  • Uchwalenie: Projekt uchwalony
  • tytuł: Ustawa o likwidacji delegatur terenowych ministra właściwego do spraw Skarbu Państwa
  • data uchwalenia: 2012-03-16
  • adres publikacyjny: Dz.U. poz. 459

193-cz-2

§ 17. Wolne środki Funduszu przekazywane są w zarządzanie Ministrowi Finansów
zgodnie z art. 78d ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157,
poz. 1240, z pó n. zm).


§ 18. 1. Obsługę finansowo-księgową Funduszu prowadzi urząd obsługujący dysponenta
Funduszu.
2. Koszty obsługi Funduszu obciążają wydatki urzędu obsługującego dysponenta
Funduszu.

§ 19. Wojewodowie prowadzą obsługę finansowo-księgową zadań wymienionych
w art. 7b ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 8 sierpnia 1996 r. o zasadach wykonywania uprawnień
przysługujących Skarbowi Państwa.

§ 20. Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 30 kwietnia



MINISTER SKARBU PA STWA

w porozumieniu:
MINISTER FINANSÓW


3) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2010 r. Nr 28, poz. 146, Nr 96, poz. 620, Nr 123,
poz. 835, Nr 152, poz. 1020, Nr 238, poz. 1578 i Nr 257, poz. 1726 oraz z 2011 r. Nr 185, poz. 1092, Nr 201,
poz. 1183, Nr 234, poz. 1386, Nr 240, poz. 1429 i Nr 291, poz. 1707.
4) Niniejsze rozporządzenie było poprzedzone rozporządzeniem Ministra Skarbu Państwa z dnia 29 czerwca 2010 r.
w sprawie szczegółowych zasad gospodarki finansowej Funduszu Skarbu Państwa (Dz. U. Nr 118, poz. 801),
które utraci moc z dniem wejścia w życie niniejszego rozporządzenia zgodnie z art. 8 ustawy z dnia ...
o likwidacji delegatur terenowych ministra właściwego do spraw Skarbu Państwa oraz o zmianie niektórych
ustaw (poz. ...).
5

Zał czniki
do rozporz dzenia
Ministra Skarbu Pa stwa
z dnia ..., (poz. ...)












Zał cznik nr 1
WZÓR
...................,
dnia
.................................
WNIOSEK
O UZUPEŁNIENIE BRAKUJ CYCH RODKÓW FINANSOWYCH NA POKRYCIE
KOSZTÓW PROCESU LIKWIDACYJNEGO
PRZEDSI BIORSTWA PA STWOWEGO/SPÓŁKI Z UDZIAŁEM SKARBU
PA STWA*



1. Firma podmiotu: ..........................................................................................................................


2. NIP: ............................................................................................................................................


3. REGON: .....................................................................................................................................


4. Wnioskodawca:........................................................ .....................................................................
/imię i nazwisko/firma/nazwa/


........................................................................................................................................................
/adres zamieszkania/siedziba/
........................................................................................................................................................
/telefon kontaktowy, faks/

5. Podstawa prawna likwidacji podmiotu:
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................

6. Data rozpoczęcia procesu likwidacji: ..........................................................................................
(dzień miesiąc rok)
7. Koszty procesu likwidacji i ródła ich sfinansowania na dzień złożenia wniosku
6



Kwota


ródła pokrycia
Przewidywane
Koszty
Przychody
wydatkowana Zaktualizow
Kwota
brakujących środków w
wpływy na
likwidacji
ogółem według
dotychczas
ane koszty
zapotrzebo
poszczególnych latach
Fundusz Skarbu
ogółem według harmonogramu
przez
ogółem
wania
rodki
Fundusz
Państwa po
harmonogramu
likwidatora
ogółem
podmiotu
Skarbu
zakończeniu
Państwa
likwidacji


8. Przewidywany termin zakończenia procesu likwidacji: ................................................................
(miesiąc, rok)

9. Kwota dofinansowania z Funduszu Skarbu Państwa wnioskowana przez likwidatora w
złotych:.............................................................................................................................................
słownie:............................................................................................................................................

10. Przyznaną kwotę dofinansowania proszę przekazać na następujący rachunek bankowy:

Nazwa posiadacza rachunku bankowego:........................................................................................
Nazwa banku: .................................................................................................................................
Numer rachunku: .............................................................................................................................


11. Preliminarz kosztów procesu likwidacyjnego podmiotu obejmujący dofinansowanie z
Funduszu Skarbu Państwa

Lp. Wyszczególnienie
Kwota Termin
realizacji
(miesiąc/rok)



Ogółem
12. Harmonogram wykorzystania środków z Funduszu Skarbu Państwa
7



Rok
Wyszczególnienie w zł


I kwartał II
kwartał III
kwartał IV
kwartał
Rok ........
Ogółem

I kwartał II
kwartał III
kwartał IV
kwartał
Rok........
Ogółem
Oświadczam, że koszty o których mowa w punkcie 11 nie stanowią zobowiązań likwidowanego
podmiotu.
Zobowiązuję się do każdorazowego rozliczania otrzymanych kwot środków pochodzących
z Funduszu Skarbu Państwa notą księgową oraz do udokumentowania poniesionych kosztów
kopią dokumentów, poświadczonych za zgodność z oryginałem, potwierdzających poniesione
wydatki.


___________________________________
Data ...........................


Podpis likwidatora

Załączniki do wniosku:

1. Opinia organu założycielskiego lub organu nadzorującego do wniosku likwidatora.
2. Bilans otwarcia likwidacji (w przypadku likwidacji trwającej dłużej niż 1 rok - ostatni bilans).
3. Opis przebiegu likwidacji.
4. Wykaz rzeczowych składników majątkowych likwidowanego podmiotu wraz z aktualną
wyceną, jeżeli została wykonana do dnia złożenia wniosku.

* Niepotrzebne skreślić





8

Zał cznik nr 2



WZÓR

...................,
dnia
.................................


WNIOSEK
O UZUPEŁNIENIE BRAKUJ CYCH RODKÓW FINANSOWYCH NA POKRYCIE
KOSZTÓW POST POWANIA UPADŁO CIOWEGO
PRZEDSI BIORSTWA PA STWOWEGO/SPÓŁKI Z UDZIAŁEM SKARBU
PA STWA*



1. Firma podmiotu: ............................................................................................................................


2. NIP: .............................................................................................................................................


3. REGON: .....................................................................................................................................


4. Wnioskodawca: ........................................................ ....................................................................
/imię i nazwisko/firma/nazwa/


............................................................................................................................................................
/adres zamieszkania /siedziba/

............................................................................................................................................................
/telefon kontaktowy, faks/


5. Postanowienie sądu o ogłoszeniu upadłości:
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................


6. Kwota przewidywana do podziału między wierzycieli masy upadłości:
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
9

strony : 1 . [ 2 ] . 3 . 4

Dokumenty związane z tym projektem:



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Akty prawne

Rok NR Pozycja

Najnowsze akty prawne

Dziennik Ustaw z 2017 r. pozycja:
1900, 1899, 1898, 1897, 1896, 1895, 1894, 1893, 1892

Monitor Polski z 2017 r. pozycja:
938, 937, 936, 935, 934, 933, 932, 931, 930

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: