eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoAkty prawneProjekty ustawRządowy projekt ustawy o zasadach finansowania nauki

Rządowy projekt ustawy o zasadach finansowania nauki

projekt ustawy określa zasady finansowania nauki ze środków finansowych ustalanych na ten cel w budżecie państwa, ujmowanych w wyodrębnionej części budżetu państwa, będących w dyspozycji ministra właściwego do spraw nauki

  • Kadencja sejmu: 6
  • Nr druku: 1637
  • Data wpłynięcia: 2009-01-07
  • Uchwalenie: Projekt uchwalony
  • tytuł: o zasadach finansowania nauki
  • data uchwalenia: 2010-04-30
  • adres publikacyjny: Dz.U. Nr 96, poz. 615

1637

Załącznik nr 2
WZÓR

RAPORT ROCZNY/KO COWY
z realizacji projektu międzynarodowego współfinansowanego
za rok / lata 1) ...............

A. DANE OGÓLNE
1. Nazwa i adres jednostki, telefon, faks, e-mail, strona www .
2. Tytuł projektu w języku polskim, akronim, numer kontraktu.
3. Decyzja Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego Nr …………………. z dnia……………………….


B. SPRAWOZDANIE MERYTORYCZNE Z WYKONANIA ZADA
1. Zrealizowane zadania.
2. Wykaz aparatury naukowo-badawczej zakupionej lub wytworzonej do realizacji projektu:
Lp.
Nazwa aparatury
Poniesiony koszt
1 2
3
C. REALIZACJA HARMONOGRAMU
Lp.
Nazwa zadania
Termin rozpoczęcia / zakończenia zadania
1 2
3
D. ROZLICZENIE KOSZTÓW (zł)
Planowane koszty w okresie
Poniesione koszty w okresie
rozliczeniowym ..................
rozliczeniowym ..................
Lp.
Treść
w tym środki
w tym środki
ogółem środki
ogółem środki
finansowe
finansowe
krajowe
krajowe
na naukę
na naukę
1 2
3 4
5
6
Koszty bezpośrednie ogółem,
1.



w tym:

1) wynagrodzenia z pochodnymi



2) inne koszty realizacji projektu
(łącznie z kosztem



amortyzacji aparatury
naukowo-badawczej)
2. Koszty pośrednie



3. Koszty ogółem
6) Niepotrzebne skreślić.
7) Uczelnie podają informacje określone w pkt 1 w odniesieniu do całej uczelni oraz podstawowej jednostki (zgodnie ze
statutem uczelni).
8) Należy podać przynajmniej miesiąc i rok.

10


E. INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW Z ZAGRANICY (zł)

1. Planowane:
2. Otrzymane:


F. INFORMACJE O OSOBIE ODPOWIEDZIALNEJ ZA SPORZ DZENIE RAPORTU
(imię i nazwisko, telefon, e-mail)
Główny Księgowy /Kwestor
Kierownik jednostki





pieczęć jednostki
data
podpis i pieczęć podpis
i
pieczęć


11
Załącznik nr 3

WZÓR

WNIOSEK
o przyznanie środków finansowych na refundację kosztów przygotowania wniosku o grant europejski

A. DANE WNIOSKODAWCY
1. Nazwa i adres jednostki, telefon, faks, e-mail, strona www
2. Kierownik jednostki.
3. NIP, REGON.
4. Nazwa banku, nr rachunku.
5. Kategoria jednostki naukowej.

B. INFORMACJE OGÓLNE
1. Informacje dotyczące wniosku składanego do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego o przyznanie
środków finansowych na refundację kosztów przygotowania wniosku o grant europejski:
1)
poniesiony koszt przygotowania wniosku o grant europejski (zł) ogółem
…………………………;
2)
wnioskowane środki finansowe na naukę na refundację:
3)
procentowy udział refundacji ze środków na naukę w kosztach ogółem:……%;
4)
wykaz poniesionych kosztów (w załączeniu należy przedstawić kopie dokumentów księgowych).
2. Szczegółowy opis zrealizowanych działań, wraz z terminem realizacji, uzasadnieniem i podaniem
jednostkowych kosztów ich realizacji:
3. Informacje dotyczące wniosku o grant europejski:
1)
tytuł projektu (w języku polskim i angielskim);
2)
identyfikacja wezwania do składania wniosków (call for proposals):
a) identyfikator wezwania (call identifier),
b) temat wezwania (activity/area, topic),
c) rodzaj projektu;
3)
opis grantu europejskiego (maks. 2 strony A4) w tym:
a) szacowany koszt realizacji projektu,
b) cele projektu,
c) skład konsorcjum międzynarodowego.

C. KOSZTORYS (zł)
Poniesiony koszt
rodki
rodki finansowe
Lp. Treść
realizacji zadań
własne
na naukę (refundacja)
1 2
3
4
5
1
Wynagrodzenia z pochodnymi



2 Koszty
podróży służbowych
3 Inne
koszty
bezpośrednie (łącznie z zakupem



sprzętu)



4 Koszty
ogółem

D. INFORMACJE O OSOBIE WYPEŁNIAJ CEJ WNIOSEK
(imię i nazwisko, telefon, e-mail)



Główny Księgowy /Kwestor
Kierownik jednostki





pieczęć jednostki
data
podpis i pieczęć podpis
i
pieczęć


1) Uczelnie podają informacje określone w pkt 1 w odniesieniu do całej uczelni oraz podstawowej jednostki (zgodnie ze
statutem uczelni) planowanej jako miejsce realizacji projektu.

12
Załącznik nr 4
WZÓR

WNIOSEK
o przyznanie środków finansowych na prowadzenie punktu kontaktowego
do spraw programów ramowych Unii Europejskiej

A. DANE WNIOSKODAWCY
1. Nazwa i adres jednostki, telefon, faks, e-mail, strona www.
2. Kierownik jednostki.
3. NIP, REGON.
4. Nazwa banku, nr rachunku.


B. INFORMACJE OGÓLNE
1. Nazwa programu międzynarodowego.
2. Planowany koszt realizacji zadań w okresie trwania programu międzynarodowego (zł), w tym:
1)
środki finansowe na naukę;
2)
środki własne.
3. Planowany koszt realizacji zadań w roku ................... (zł), w tym:
1)
środki finansowe na naukę;
2)
środki własne.

C. INFORMACJE O WNIOSKODAWCY
1) Informacja o przygotowaniu merytorycznym, w tym kwalifikacjach i liczebności kadry oraz doświadczeniu
w prowadzeniu prac o charakterze organizacyjnym, szkoleniowym i marketingowym.
2) Informacja o posiadanym wyposażeniu technicznym właściwym do tworzenia, przetwarzania
i upowszechniania informacji dotyczących programów Unii Europejskiej i zasad uczestnictwa w nich.
3) Opis zadań przewidzianych do realizacji.

D. HARMONOGRAM
Nazwa zadania; termin rozpoczęcia i zakończenia zadania; planowane koszty (zł), w tym środki ogółem, środki
własne; środki finansowe na naukę.



1) Uczelnie podają informacje określone w pkt 1 w odniesieniu do całej uczelni oraz podstawowej jednostki (zgodnie ze
statutem uczelni) planowanej jako miejsce realizacji projektu. W przypadku składania wniosku w imieniu grupy jednostek
należy podać dane.
2) Należy podać co najmniej miesiąc i rok.

13
E. INFORMACJA O ŹRÓDŁACH FINANSOWANIA I PLANOWANYCH KOSZTACH (zł)
Plan na ........................ r.

Lp.

Treść
planowany koszt
środki własne
środki finansowe
realizacji zadań
na naukę
1
2
3 4 5

1
Koszty bezpośrednie ogółem


w tym:

1) wynagrodzenia z pochodnymi



2) koszty podróży służbowych


3) inne koszty bezpośrednie, w tym usługi



obce
2
Koszty pośrednie



3 Koszty
ogółem
F. INFORMACJE O OSOBIE WYPEŁNIAJ CEJ WNIOSEK
(imię i nazwisko, telefon, e-mail)
Główny Księgowy /Kwestor
Kierownik jednostki







pieczęć jednostki
data
podpis i pieczęć podpis
i
pieczęć
3) W przypadku wnioskowania w pierwszym roku programu międzynarodowego, należy wypełnić dwie tabele: dla całego
okresu trwania programu oraz dla pierwszego roku realizacji zadań. W kolejnych latach realizacji zadań należy wypełnić
jedynie tabelę na dany rok.
4) Pozycja „inne koszty bezpośrednie” może obejmować m.in. koszty zakupu sprzętu komputerowego i innych urządzeń
biurowych niezbędnych do prowadzenia punktu kontaktowego.


14
strony : 1 ... 10 ... 22 . [ 23 ] . 24 ... 30 ... 40 ... 44

Dokumenty związane z tym projektem:



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Akty prawne

Rok NR Pozycja

Najnowsze akty prawne

Dziennik Ustaw z 2017 r. pozycja:
1900, 1899, 1898, 1897, 1896, 1895, 1894, 1893, 1892

Monitor Polski z 2017 r. pozycja:
938, 937, 936, 935, 934, 933, 932, 931, 930

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: