  • 11. Data: 2008-01-20 19:05:16
    Temat: Re: zwrot kosztow dojazdu oraz dniowki
    Od: "Roki" <r...@w...pl>

    > Może zaczniesz przestrzegać netykietę?

    Zacząłem już dawno.

  • 12. Data: 2008-01-20 19:30:21
    Od: qwerty <q...@p...fm>

    Roki pisze:
    >> Może zaczniesz przestrzegać netykietę?
    >
    > Zacząłem już dawno.

    Weź nie żartuj. W poprzednim poście odpowiedziałeś nad tekstem. Gdzie deklaracja
    kodowania?

  • 13. Data: 2008-01-20 20:01:09
    Od: Pawel K <p...@i...pl>

    Użytkownik kam napisał:

    > tak naprawdę ma to niewielkie znaczenie
    > termin zarówno w postępowaniu karnym, jak i cywilnym ulega przedłużeniu
    > tylko wtedy, gdy kończy się w dzień ustawowo wolny od pracy
    > a sobota nim nie jest

    dzieki za odpowiedz, ktora niestety troche mnie zmartwila.
    ale pretensje moge miec tylko do siebie. na przyszlosc bede madrzejszy.

    pozdrawiam
    pawel

  • 14. Data: 2008-01-21 02:48:18
    Od: "Roki" <r...@w...pl>

    > Weź nie żartuj. W poprzednim poście odpowiedziałeś nad tekstem. Gdzie
    > deklaracja kodowania?

    Tak odpisałem nad tekstem - pisałem w pośpiechu i nie miałem czasu na
    edytowanie tekstu. Uznałem jednak, że moja wypowiedź może pomóc koledze.
    Kodowanie mam zaszarzone i nie mogę go zmienić.

    Natomiast zacząłem dawno przestrzegać netykiety. To, że raz zacytowałem nad
    tekstem nie znaczy, że zawsze tak robię/robiłem.
    Jak ktoś raz nie przyjdzie do pracy to znaczy, że nie zaczął pracować?

  • 15. Data: 2008-01-21 08:06:11
    Od: "lublin" <b...@t...pl>

    > Może zaczniesz przestrzegać netykietę?

    spoleczniak nie masz co z czasem robic?zywisz sie chyba zwracaniem uwagi.
    vampir energetyczny

    Adam

  • 16. Data: 2008-01-21 08:58:47
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 21 Jan 2008 03:48:18 +0100,
    Roki <r...@w...pl> screamed:

    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 09:58:36 user up 11593 days, 21:53, 1 user, load average: 0.63, 0.61, 0.97 ]

    Bug? That's not a bug, that's a feature.

  • 17. Data: 2008-01-21 14:36:59
    Od: "Roki" <r...@w...pl>

    > http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    Dzięki.