  • 1. Data: 2008-01-20 08:07:54
    Temat: Miejsce podpisania umowy
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Witam,

    Mam takie pytanie - podpisując umowę zlecenie zdalnie (tzn drogą
    korespondencyjną) jaka miejscowość powinna być wpsana w polu: "...zawarta w
    ...."? Zleceniodawcy? Zleceniobiorcy?

    --
    Fatrix
    http://www.naskwerze.pl

  • 2. Data: 2008-01-20 08:15:55
    Temat: Re: Miejsce podpisania umowy
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 20 Jan 2008 09:07:54 +0100, fatrix napisał(a):

    > Mam takie pytanie - podpisując umowę zlecenie zdalnie (tzn drogą
    > korespondencyjną) jaka miejscowość powinna być wpsana w polu:
    > "...zawarta w ...."? Zleceniodawcy? Zleceniobiorcy?

    Jeśli kontrahent zostawił Ci wolną rubrykę - wpisz miejsce swego
    zamieszkania.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/