  • 1. Data: 2006-01-16 20:42:09
    Temat: zwrot Vat-u od samochodu z importu
    Od: "FaberPlus" <f...@p...pl>

    kupiłem samochód od prywatnego importera, opla combo ( 2 miejsca kierowca +
    pasażer ) , typowa blacha z tyłu , ładowność 650 kg. Oczywiście nie mam
    wyciągu ze świadectwa homologacji. W podrodzaju mam zapisane Samochód "
    wielozadaniowy " zgodnie z ustawą , jednak słyszałem, że urzędy skarbowe
    odrzucają takie orzeczenia z okręgowej stacji kontrolii pojazdów i odmawiają
    zwrotu Vat. Czy sp[otkaliście się z takim czymś ?