  • 1. Data: 2006-01-16 19:54:59
    Temat: Zmiany w rejestracji czasopisma
    Od: "Janusz Z. Sawicki" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam !
    To pytanie zadalem jakiś czas temu na branzowym forum "Media i prasa". Nikt
    mi jakoś nie odpowiedzial ( nie potrafił?). Może ktoś z Was zorientuje się w
    czym "rzecz" i udzieli mi kompetentnej odpowiedzi? Pełne pytanie - poniżej.

    Mam zarejestrowane w Sądzie Okręgowym, czasopismo wydawane w wersji
    elektronicznej. Rejestracji dokonałem zgodnie z ustawą Prawo prasowe i tytuł
    został wpisany do rejestru czasopism.Mam ISSN itp.
    Postanowilem wydawać to czasopismo, również w wersji papierowej ze 100 %
    powtórzeniem w necie.
    Zgłosiłem ten zamiar ( zmiany w czasopiśmie) do właściwego Sądu Okręgowego i
    słuchajcie , słuchajcie !
    " Sąd Okręgowy wzywa ...do nadesłania wypisu z rejestru Krajowego Rejestru
    Stowarzyszeń ...pod rygorem odmowy dokonania zmian w czasopiśmie"
    Moje czasopismo, nigdy nie było "stowarzyszeniem" , nie było członkiem
    jakiegoś stowarzyszenia i nie mam zamiaru "stowarzyszać " się nadal.
    Może ktoś, uświadomi mni o co tutaj właściwie chodzi???
    Pozdrawiam
    Janusz Z. Sawicki

    --
    NarratoR Głos wolny wolność ubezpieczający.
    www.narrator.republika.pl

  • 2. Data: 2006-01-16 20:02:42
    Temat: Re: Zmiany w rejestracji czasopisma
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Janusz Z. Sawicki wyskrobał(a):
> [...]
    > jakiegoś stowarzyszenia i nie mam zamiaru "stowarzyszać " się nadal.
    > Może ktoś, uświadomi mni o co tutaj właściwie chodzi???

    Może chodzi o Krajowy Rejestr Sądowy i ktoś w sekretariacie się pomylił.

    --
    .B:artek.