  • 1. Data: 2006-01-16 17:50:34
    Temat: pomoc w napisaniu
    Od: Kasiunia<k...@o...pl>

    czesc, musze napisać kazusa opierające sie na kodeksie cywilnym, tzn wymyslic
    jakis stan fakyczny, zada do tego pytanie i rozwiązać go, czy ma ktos wolna chwilę
    aby napisać takiego kazusa, ja nie mam zielonego pojęcia o czym moiżnaby
    napisać a i tez niebardzo znam sie na tym ,a w sumie to bedzie moje zalicznie
    przedmiotu z prawa w biznesie, pomóżcie, pozdrawiam!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-01-16 18:46:38
    Temat: Re: pomoc w napisaniu
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Kasiunia wyskrobał(a):
> [...]
    > napisać a i tez niebardzo znam sie na tym ,a w sumie to bedzie moje
    > zalicznie przedmiotu z prawa w biznesie, pomóżcie, pozdrawiam!

    Weź sobie kodeks cywilny i popatrz na początkowe artykuły, zwłaszcza na
    rozdział dotyczący osób fizycznych (mniej więcej art. 10-30). Postaraj się
    "przetworzyć" sobie to co tam jest napisane na życiowe przypadki. Zastanów
    się na przykład czy 9 letnia dziewczynka (załóżmy, że dziedziczka jakiejś
    fortuny) mogłaby kupić sobie dom z basenem?

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2006-01-16 20:34:15
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Kasiunia napisał(a):
> [...]
    > napisać a i tez niebardzo znam sie na tym ,a w sumie to bedzie moje zalicznie
    > przedmiotu z prawa w biznesie, pomóżcie, pozdrawiam!

    zajrzyj do archiwum grupy.Niewyczerpane źródło kazusów.

  • 4. Data: 2006-01-16 23:16:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    .B:artek. napisał(a):

    > Zastanów się na przykład czy 9 letnia dziewczynka (załóżmy, że
    > dziedziczka jakiejś fortuny) mogłaby kupić sobie dom z basenem?

    Nad czym się tu zastanawiać? Pewnie że by mogła. Musiałaby tylko działać
    przez przedstawiciela ustawowego za zgodą sądu rodzinnego :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 5. Data: 2006-01-17 13:15:49
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > zalicznie
    > przedmiotu z prawa w biznesie, pomóżcie, pozdrawiam!

    Moja mala blondyneczkoooo! No dobra... na serio. Jak nie zaliczysz, to
    bardzo dobrze, jak zaliczysz (na podstawie samodzielnej pracy) - to jeszcze
    lepiej, bo jakos nie widze Twojej skromnej osoby w jakimkolwiek zawodzie.
    Naucz sie, ze wyslugiwanie sie innymi w najprostszych nawet sprawach
    powinien skonczyc sie w wieku 8-9 lat, kiedy to "mamusia" powinna przestac
    "pisac za corunie te brzydka prace domowa".

    Pozdrawiam,

    Tiger