  • 1. Data: 2006-01-16 19:28:32
    Temat: PIP kontrola i wątpliwości
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    W dużej firmie jest dział kontroli jakości (KJ). Wszyscy pracownicy działu
    (od kierownika po laboranta) są prowadzeni przez ten dział z wyjątkiem
    próbobiorców. Próbobiorcy są prowadzeni przez wydział produkcyjny ale
    wykonują czynności na rzecz KJ. Ich zadaniem jest w uproszczeniu pobranie
    próbek z produkcji i przekazanie do KJ.
    Podczas kontroli PIP-a kwestionuje to i twierdzi, że tak byc nie może (a
    jest tak od lat i nigdy nikomu to nie przeszkadzało). Twierdzi, że
    próbobiorcy powinni być prowadzeni przez dział KJ.
    Nadmieniam, że pracowników wydziału produkcji przeszkolonych jako
    próbobiorców jest powiedzmy 15, a na dniówkę potrzeba od 3 do 9 zaleznie od
    sytuacji. Pozostali otrzymują pracę w produkcji.
    Poradźcie coś mądrego na obronę przed PIP-ą, bo jakoś nie mam ochoty na
    mandacik, o którym ta pani wspomina.
    Jacek

  • 2. Data: 2006-01-16 21:58:15
    Temat: Re: PIP kontrola i wątpliwości
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jacek [###n...@w...pl.###] napisał:

    A PIP był uprzejmy wskazać, jakiż to przepis został naruszony? A co to
    PIP obchodzi, w jaki sposób jest kontrolowana jakość wyrobów?Co to ma
    wspólnego z zakresem prowadzonej przez nich kontroli?

  • 3. Data: 2006-01-17 06:28:07
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Mon, 16 Jan 2006 20:28:32 +0100, Jacek napisał(a):

    > Poradźcie coś mądrego na obronę przed PIP-ą, bo jakoś nie mam ochoty na
    > mandacik, o którym ta pani wspomina.

    A od kiedy to PIP ma uprawnienia do ustalania struktury organizacyjnej firm
    ??

    --
    Mieczysław
    ----