  • 1. Data: 2006-01-16 20:53:36
    Temat: prawo pracy i odszkodowanie
    Od: "Kasia" <k...@g...pl>

    dzień dobry;
    Mój pracodawca nie płacił nadgodzin. Oddałam sprawę do sądu i wygrałam. Sąd
    zasądził kwotę, którą były pracodawca mi wypłacił. Teraz po dwóch latach
    domaga się ode mnie zwrotu podatku od tej kwoty.Pomijam, że powinni mi
    wystawić korektę pitu itd ale moje pytanie jest następujące-czy kwota jaką
    zasądza sąd jest netto czy brutto? Mój adowokat mówił, że kwota jest taka
    jaką miałam dostać na rękę, czy może jednak powinna być pomniejszona o
    podatek i zus (od tego płaci się zus??). Teraz mam sprawę w sadzie o ten
    podatek. Jeżeli znacie przepisy to regulujące o proszę o pomoc.
    kasia

  • 2. Data: 2006-01-16 23:17:45
    Temat: Re: prawo pracy i odszkodowanie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kasia napisał(a):

> [...]
    > zasądza sąd jest netto czy brutto? Mój adowokat mówił, że kwota jest taka
    > jaką miałam dostać na rękę, czy może jednak powinna być pomniejszona o

    Brutto (chyba że co innego wyraźnie wynika z wyroku), a twój adwokat
    opowiada bzdury.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."