  • 1. Data: 2004-03-15 17:04:03
    Temat: zwrócenie przez sąd załączników do wniosku?
    Od: "Galadriela" <galadriella@USUN_TOpoczta.gazeta.pl>

    Na jakiej podstawie - według Was - sąd może wraz z wezwaniem o
    opłacenie wniosku w postępowaniu nieprocesowym _odesłać_ oba komplety
    załączników do wniosku?

    Właśnie mnie coś takiego spotkało i moja mózgownica sponad opadniętej
    szczęki i spoza wytrzeszczonych oczu całkowicie odmówiła współpracy...

    Pozdrawiam
    Galadriela

  • 2. Data: 2004-03-15 17:13:11
    Temat: Re: zwrócenie przez sąd załączników do wniosku?
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    Galadriela wrote:
> [...]
    >
    > Właśnie mnie coś takiego spotkało i moja mózgownica sponad opadniętej
    > szczęki i spoza wytrzeszczonych oczu całkowicie odmówiła współpracy...

    Na podstawie głupoty siedzących tam referendarzy.
    Mi się chcę już żygać, aparat państwowy ma podobno pomagać przedsiębiorcom a
    on im k...wa utrudnia cały czas.

    Pozdr

  • 3. Data: 2004-03-15 17:38:26
    Od: "Galadriela" <galadriella@USUN_TOpoczta.gazeta.pl>

    "Galis" napisał w wiadomości news:c34nva$i2l$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Na podstawie głupoty siedzących tam referendarzy.
    > Mi się chcę już żygać, aparat państwowy ma podobno pomagać
    przedsiębiorcom a
    > on im k...wa utrudnia cały czas.

    Może nie wyjaśniłam dokładnie... To nie byłą bynajmniej pomyłka.
    Napisano jak byk "zwrot pisma zwanych >załącznikami< zgodnie z
    zatrządzeniem sędziego"...
    Pzdr
    Galadriella

  • 4. Data: 2004-03-15 17:45:45
    Od: "Galadriela" <galadriella@USUN_TOpoczta.gazeta.pl>

    > Może nie wyjaśniłam dokładnie... To nie była bynajmniej pomyłka.
    > Napisano jak byk "zwrot pism zwanych >załącznikami< zgodnie z
    > zarządzeniem sędziego"...

    Acha, tego zarządzenia oczywiście nie dostałam... Zanim pójdę
    grzebać w aktach chciałabym się dowiedzieć, na jakiej podstawie
    to w ogóle jest możliwe...
    I sorki za literówki w poprzednim poście.
    Pzdr.
    Galadriela

  • 5. Data: 2004-03-15 19:24:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Galadriela" <galadriella@USUN_TOpoczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:c34nid$c6i$1@inews.gazeta.pl...

    > Właśnie mnie coś takiego spotkało i moja mózgownica sponad opadniętej
    > szczęki i spoza wytrzeszczonych oczu całkowicie odmówiła współpracy...

    Najpewniej pomyłka.

  • 6. Data: 2004-03-15 19:49:21
    Od: "Fakirek" <f...@g...pl>

> [...]
    >
    > Właśnie mnie coś takiego spotkało i moja mózgownica sponad opadniętej
    > szczęki i spoza wytrzeszczonych oczu całkowicie odmówiła współpracy...

    Mam taka sugestie (niesmiala) - moze mylisz zarzadzenie o zwrocie z
    wezwaniem do uzupelnenia brakow fiskalnych - to sie bardzo czesto zdarza.
    Jednak w tym wypadku zwrot fizyczny nastepuje po prawomocnosci zarzadzenia o
    zwrocie.
    Mam taki pomysl (napislas, ze nie dostalas tego zarzadzenia) - moze
    wczesniej sad wydal zarzadzenie o zwrocie, i nie odebralas przesylki. Teraz
    sie uprawomocnilo i sad zwraca fizycznie wniosek. Zalaczone pismo to tylko
    pismeko przewodnie. Zreszta nie napisalas do jakiej oplaty sad cie wzywa
    przy okazji. Moze to zwrot z jakiejs poprzedniej sygnatury, a wezwanie
    dotyczy nowej sprawy. To takie hipotezy ale z praktyki i bardzo
    prawdopodobne :-).

    Fakirek

  • 7. Data: 2004-03-15 20:06:19
    Od: "wowka" <w...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Fakirek" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Teraz
    > sie uprawomocnilo i sad zwraca fizycznie wniosek. Zalaczone pismo to tylko

    jest to możliwe, tylko jaki sens miałoby wezwanie o wpis skoro wniosek
    podlega zwrotowi. Ponadto problem dotyczy załączników a nie wniosku. moze
    jakaś pomyłka po prostu. Możeliwe, że złożyłaś po kilka egzemplarzy
    załączników i dlatego sędzia zarządził zwrot (szczereze mówiąc nigdy sie z
    czymś takim nie spotkałam). wcześniej juz dostałaś jakieś pismo z sadu, a
    wogóle to o co jest ta sparawa, spadek, zasiedzenie?

    pozdrawiam
    wowka

  • 8. Data: 2004-03-15 20:38:53
    Od: "Galadriela" <galadriella@USUN_TOpoczta.gazeta.pl>

    "wowka" napisał w wiadomości

> [...]
    sadu, a
    > wogóle to o co jest ta sparawa, spadek, zasiedzenie?

    Odpowiadam Wam obojgu:
    WRAZ ze standardowym wezwaniem do usunięcia braków formalnych o opłatę
    od wniosku (30zł) i jednoczesnym wezwaniem do podpisania wniosku
    (pakowałam to do koperty w pośpiechu, mogłam zapomnieć się podpisać -
    nie dyskutuję z tym, tylko uzupełnię) dostałam
    _fizycznie_odesłane_wyłącznie_załączniki. . Razy dwa, tak jak
    składałam do wniosku i odpisu.

    Tekst na wezwaniu: "W załączeniu zwrot pism zwanych >załącznikami<
    zgodnie z zarządzeniem sędziego" - cytat dosłowny.

    Wezwanie kończy się standardowo: "w teminie tygodniowym od daty
    doręczenia pod rygorem zwrotu pisma".

    Na pewno nie jest to zwrot wniosku, na pewno nic wcześniej w tej
    sprawie nie dostałam.

    Do wowki: sprawa w Wydziele Rodzinnym o ustalenie kontaktów z
    dzieckiem, ale nie wiem jakie to ma znaczenie.

    Powtarzam pytanie: czy ktoś ma pomysł, co to mogłoby być? Odmowa
    dopuszczenia moich dowodów?... Poprzez ich fizyczny zwrot?... Jeszcze
    przed rozpoczęciem postępowania?...
    Pzdr.
    Galadriela

  • 9. Data: 2004-03-15 22:30:53
    Od: "Galadriela" <galadriella@USUN_TOpoczta.gazeta.pl>

    "Robert Tomasik" napisał news:c357ik$ckf$15@news.onet.pl...

    > Najpewniej pomyłka.

    Nie chcę się powtarzać... Czy po przeczytaniu moich późniejszych
    uściśleń w tym wątku dalej tak sądzisz?
    Czy też zapytam inaczej - czy istnieje przepis, dzięki któremu takie
    zarządzenie (o zwrocie _załączników_ do wniosku) byłoby możliwe?
    Pzdr.
    Galadriela

  • 10. Data: 2004-03-15 23:10:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Galadriela" <galadriella@USUN_TOpoczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:c35ao4$4l3$1@inews.gazeta.pl...

    Mnie nie jest znany taki przepis. Z reguły sąd niechętnie odsyła, to co
    dostał w komplecie, bo później nie ma dowodu na to, co dostał, nawet jak
    to jest błędne. Strona coś podmieni i później może podnosić, ze od
    początku było dobre.