  • 1. Data: 2004-03-15 16:57:39
    Temat: KRS wniosek art 19
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    Art 19
    par. 3 Wniosek złożony z naruszeniem przepisu ust. 2 lub nieprawidłowo
    wypełniony podlega zwróceniu, bez wzywania do uzupełnienia braków. Przepisu
    art. 1301 Kodeksu postępowania cywilnego nie stosuje się.

    A teraz może głupie pytanie, może sie czepiam ale czy jeśli załącznik do
    wniosku jest nieprawidłowo wypełniony to ten art. i par. tez sie stosuje do
    załącznika czy tylko do źle wypełnionego wniosku np. KRS-Z3.
    Mam taką sytuacje zwrócili mi z KRS wniosek właśnie KRS-Z3 który był
    prawidłowo wypełniony natomiast nie wykresliłem jednego pola w załączniku
    KRS-ZE no i zwrócili.

    Pozdr
    Galis

  • 2. Data: 2004-03-15 19:35:27
    Temat: Re: KRS wniosek art 19
    Od: "Fakirek" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Galis" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam taką sytuacje zwrócili mi z KRS wniosek właśnie KRS-Z3 który był
    > prawidłowo wypełniony natomiast nie wykresliłem jednego pola w załączniku

    No, chyba sie jednak czepisza :-)
    Wniosek stanowi calosc - formularz Z3+zalaczniki - to one razem daja obraz
    jakie jest zadanie wniosku i w calosci stanowia abstrakcyjny wniosek

    Fakirek

  • 3. Data: 2004-03-15 20:33:01
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

> [...]
    > Wniosek stanowi calosc - formularz Z3+zalaczniki - to one razem daja
    > obraz jakie jest zadanie wniosku i w calosci stanowia abstrakcyjny

    A no bo już mnie ten KRS denerwuje, jeden wniosek puszczają nie zwracając
    uwagi na jakieś tam drobne błedy, a prawie identyczny (z takimi samymi
    uchybieniami) zwracaj.
    Co referendarz to inaczej. No trudno.

    Pozdr
    galis