    From: "Galadriela" <galadriella@USUN_TOpoczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrócenie przez sąd załączników do wniosku?
    Date: Mon, 15 Mar 2004 21:38:53 +0100

    "wowka" napisał w wiadomości
    news:c352f0$ohg$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > "Fakirek" napisał w wiadomości
    > Teraz
    >
    > jest to możliwe, tylko jaki sens miałoby wezwanie o wpis skoro
    wniosek
    > podlega zwrotowi. Ponadto problem dotyczy załączników a nie wniosku.
    moze
    > jakaś pomyłka po prostu. Możeliwe, że złożyłaś po kilka egzemplarzy
    > załączników i dlatego sędzia zarządził zwrot (szczereze mówiąc nigdy
    sie z
    > czymś takim nie spotkałam). wcześniej juz dostałaś jakieś pismo z
    sadu, a
    > wogóle to o co jest ta sparawa, spadek, zasiedzenie?

    Odpowiadam Wam obojgu:
    WRAZ ze standardowym wezwaniem do usunięcia braków formalnych o opłatę
    od wniosku (30zł) i jednoczesnym wezwaniem do podpisania wniosku
    (pakowałam to do koperty w pośpiechu, mogłam zapomnieć się podpisać -
    nie dyskutuję z tym, tylko uzupełnię) dostałam
    _fizycznie_odesłane_wyłącznie_załączniki. . Razy dwa, tak jak
    składałam do wniosku i odpisu.

    Tekst na wezwaniu: "W załączeniu zwrot pism zwanych >załącznikami<
    zgodnie z zarządzeniem sędziego" - cytat dosłowny.

    Wezwanie kończy się standardowo: "w teminie tygodniowym od daty
    doręczenia pod rygorem zwrotu pisma".

    Na pewno nie jest to zwrot wniosku, na pewno nic wcześniej w tej
    sprawie nie dostałam.

    Do wowki: sprawa w Wydziele Rodzinnym o ustalenie kontaktów z
    dzieckiem, ale nie wiem jakie to ma znaczenie.

    Powtarzam pytanie: czy ktoś ma pomysł, co to mogłoby być? Odmowa
    dopuszczenia moich dowodów?... Poprzez ich fizyczny zwrot?... Jeszcze
    przed rozpoczęciem postępowania?...
    Pzdr.
    Galadriela