  • 11. Data: 2004-03-16 08:07:49
    Temat: Re: zwrócenie przez sąd załączników do wniosku?
    Od: "Galadriela" <g...@g...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Mnie nie jest znany taki przepis. Z reguły sąd niechętnie odsyła, to co
    > dostał w komplecie, bo później nie ma dowodu na to, co dostał, nawet jak
    > to jest błędne. Strona coś podmieni i później może podnosić, ze od
    > początku było dobre.

    Dzięki za odpowiedź.
    Z jednej strony cieszę się, że moja intuicja mnie nie zawiodła - że raczej
    nie ma tekiego przepisu - ale z drugiej strony dowodzi mi to po raz kolejny
    złej woli sądu, z czego już nie bardzo mam się jak cieszyć...
    Pzdr.
    Galadriela

  • 12. Data: 2004-03-16 20:55:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Galadriela" <g...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c36ckl$9bs$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    kolejny
    > złej woli sądu, z czego już nie bardzo mam się jak cieszyć...

    Raczej niekompetencji.

  • 13. Data: 2004-03-17 08:18:06
    Od: "Galadriela" <g...@g...pl>

    Robert Tomasik napisał

    > "Galadriela"

    > raczej
    > kolejny
    >
    > Raczej niekompetencji.

    Uporczywa niekompetencja godząca dziwnym trafem wyłącznie w jedną stronę
    sporu przestaje być tylko "nieszkodliwą" niekompetencją...
    Pzdr
    Galadriella

  • 14. Data: 2004-03-17 08:18:13
    Od: "Galadriela" <g...@g...pl>

    Robert Tomasik napisał

  • 15. Data: 2004-04-02 15:48:01
    Od: "Galadriela" <galadriella@USUN_TOpoczta.gazeta.pl>

    "Robert Tomasik"

> [...]

    jak
    > to jest błędne. Strona coś podmieni i później może podnosić, ze od

    Pozwalam sobie odgrzebać swój stary wątek...
    Złożyłam je jeszcze raz i dostałam powtórny zwrot "zgodnie z
    zarządzeniem
    sędziego". Postępowanie trwa - równocześnie wezwano mnie na rozprawę.

    Jakieś pomysły co do powodów lub możliwych moich reakcji?...

    Pozdrawiam
    Galadriela