  • 1. Data: 2004-07-29 07:02:25
    Temat: zwolnienie z pracy ?
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    Czy pracodawca ma prawo zwolnic pracownika z pracy zatrudnionego na umowę o
    dzieło za to ze nie przyszedł 2 dni do pracy bez uprzedniego jego
    poinformowania. Nadmienie takze ze w umowie była okreslona czynność którą
    miałem wykonywać przez ten czas, aczkolwiek w tych dniach pracodawca nie
    zapewnił mi zajecia objetego umową i wykozystywał do innych prac nie
    uwzględnionych w umowie.
    I jeszcze pytanie co zrobić jezeli pracodawca bedzie chciał zanizyć moje
    wynagrodzenie z powodu nieobecności .

  • 2. Data: 2004-07-29 07:23:53
    Temat: Re: zwolnienie z pracy ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <v...@p...fm>
    napisał w wiadomości news:cea7do$u2e$1@bandai.magma-net.pl:
> [...]
    > I jeszcze pytanie co zrobić jezeli pracodawca bedzie chciał zanizyć
    > moje wynagrodzenie z powodu nieobecności .

    1. przede wszystkim postaraj się, aby mieć jakieś dowody na piśmie
    2. jeśli zostałbyś jakoś ukarany za nie przyjście do pracy, wystąp do sądu
    pracy o stwierdzenie stosunku pracy - w przypadku umowy o dzieło pracodawca
    nie ma prawa wskazywać miejsca i terminu wykonania prac
    jeśli tak robi to sąd pracy może uznać, że była to umowa o pracę , ze
    wszystkimi tego konsekwencjami :)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2004-07-29 07:32:46
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> naskrobał/a w

    > że była to umowa o
    > pracę , ze wszystkimi tego konsekwencjami :)

    Jak przestrzeganie czasu pracy? :]

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    UWAGA!! Mam zle skonfigurowanego Outlooka i nie zawaham sie go uzyc!

  • 4. Data: 2004-07-29 07:35:31
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    Przestrzegać czasu pracy musiałem.
    W umowie jest taka wzmianka : Srony ustalaja termin wykonania dzieła na
    dzień .......... i tu wpisany jest dzień, miesiac i rok.

  • 5. Data: 2004-07-29 08:12:38
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <v...@p...fm>
    napisał w wiadomości news:cea9bn$d02$1@bandai.magma-net.pl:
    > Przestrzegać czasu pracy musiałem.
    > W umowie jest taka wzmianka : Srony ustalaja termin wykonania dzieła
    > na dzień .......... i tu wpisany jest dzień, miesiac i rok.

    czas owszem
    ale nie miejsce i sposób wykonania :)

    pogooglaj po sieci na tematy ustalenia przez sąd stosunku pracy lub podobne
    tematy

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )