  • 1. Data: 2004-07-28 22:30:15
    Temat: mam czekac następne 14 dni?
    Od: "Pawel" <n...@m...pl>

    Jeżeli oddawalem płyte główna do reklamacji i wróciła po 14 dniach roboczych
    nadal niesprawna to mam czekac następne 14 dni?

  • 2. Data: 2004-07-29 06:17:47
    Temat: Re: mam czekac następne 14 dni?
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Pawel wrote:

    > Jeżeli oddawalem płyte główna do reklamacji i wróciła po 14 dniach roboczych
    > nadal niesprawna to mam czekac następne 14 dni?

    Podstawą reklamacji była gwarancja, rękojmia czy niezgodność towaru z umową?

    KG

  • 3. Data: 2004-07-29 06:18:39
    Od: "Pawel" <n...@m...pl>

    > Podstawą reklamacji była gwarancja, rękojmia czy niezgodność towaru z
    umową?

    > KG

    Gwarancja

  • 4. Data: 2004-07-29 06:53:22
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 29 Jul 2004 08:18:39 +0200, Pawel naskrobał(a):

    > umową?

    > Gwarancja

    no to skąd mamy znać treść umowy gwarancyjnej?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-07-29 06:53:53
    Od: "Pawel" <n...@m...pl>

    > no to skąd mamy znać treść umowy gwarancyjnej?

    http://sklep.komputronik.pl/html.php?e=serwis#gwaran
    cja

  • 6. Data: 2004-07-29 07:23:55
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Pawel wrote:

    > http://sklep.komputronik.pl/html.php?e=serwis#gwaran
    cja

    No cóż, ciekawą mają interpretację przepisów...
    Gwarancja żadnych skutków niezachowania terminu nie przewiduje. Tym
    bardziej zwrotu towaru.
    Jeśli jesteś konsumentem (nie kupiłeś w związku z działalnością
    gospodarczą lub zawodową) złóż reklamację z tytułu niezgodności towaru z
    umową (ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej), określ
    przy tym swoje żadanie (wymiana albo naprawa).
    Tyle że niezgodność musiała istnieć w chwili zakupu. Kiedy kupiłeś?
    więcej: www.federacja-konsumentow.org.pl

    Jeśli nie jesteś konsumentem - żądaj wymiany na podstawie art.561§1
    kodeksu cywilnego (rekojmia) albo odstępuj od umowy na podstawie art.560 kc.

    KG