  • 1. Data: 2004-07-29 04:49:55
    Temat: Zakaz świadczenia pracy
    Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl>

    Witam wszystkich !
    Mam dość nietypowe pytanie: Czy istnieje coś takiego jak zakaz świadczenia
    pracy? Czy można pracownikowi zakazać wykonywania pracy bez dania mu
    wypowiedzenia ? Czy w takim okresie można go zmusić do wykorzystania urlopu
    wypoczynkowego?
    Wiem, że to trochę nielogiczne, ale spotkałam się z takim problemem i muszę
    go rozwiązać.

    J.K.

  • 2. Data: 2004-07-29 06:56:35
    Temat: Re: Zakaz świadczenia pracy
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 29 Jul 2004 06:49:55 +0200, Joanna Kostrom naskrobał(a):

> [...]
    > wypoczynkowego?
    > Wiem, że to trochę nielogiczne, ale spotkałam się z takim problemem i muszę

    1.Nie zakaz a zwolnienie ze świadczenia pracy :D
    2.Tak można zwolnić ze świadczenia pracy bez dania wypowiedzenia ( co
    oczywiście nie jest wypowiedzeniem umowy o pracy).
    3.Nie można, zwolnienie ze świadczenia nie odejmuje dni urlopu
    wypoczynkowego tak wiec wcześniej pracownikowi daje sie urlop wypoczynkowy
    do wykorzystania w całości.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-07-29 07:41:25
    Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl>

> [...]
    > 3.Nie można, zwolnienie ze świadczenia nie odejmuje dni urlopu
    > wypoczynkowego tak wiec wcześniej pracownikowi daje sie urlop wypoczynkowy

    Rozumiem czyli w pierszej kolejnosci zmusic do urlopu a potem zwolnić ze
    świadczenia pracy?
    Czy określa tą sytuację kodeks pracy ??