  • 1. Data: 2004-07-29 05:39:47
    Temat: Cofnięcie darowizny
    Od: Cinas NOne <cinas_none_malpa_@_o2_.peel>

    Witam!

    Czy jest możliwe cofnięcie darowizny, jeśli stanowiło ją mieszkanie, a
    osoba której zostało podarowane ma już wpis w księdze wieczystej.

    Marcin Wichtowski
    --
    GAT/S d- s:- a03 C UL P--- L+++ E W- N+ o-- K- w--- O-- M? V? PS++
    PE++ Y PGP- t- 5? X+ R- !tv b++ DI? D+ G+ e+++ h--- r+++ y? z+++

  • 2. Data: 2004-07-29 06:57:10
    Temat: Re: Cofnięcie darowizny
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 29 Jul 2004 07:39:47 +0200, Cinas NOne naskrobał(a):

    a darczyńca żyje?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-07-29 07:22:53
    Od: Cinas NOne <cinas_none_malpa_@_o2_.peel>

    Użytkownik Sebol napisał:

    > Dnia Thu, 29 Jul 2004 07:39:47 +0200, Cinas NOne naskrobał(a):

    > a darczyńca żyje?

    Tak.

  • 4. Data: 2004-07-29 08:22:03
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Cinas NOne pisze:

    > Tak.

    To tak, ale nei z powodu zwyklej "zachcialni",
    lecz z powodu RAZACEJ niewdziecznosci

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-07-29 08:28:50
    Od: Cinas NOne <cinas_none_malpa_@_o2_.peel>

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:
    > To tak, ale nei z powodu zwyklej "zachcialni",
    > lecz z powodu RAZACEJ niewdziecznosci

    Ową "rażącą niewdzięczność" zapewne należałoby jakoś udowodnić,
    choć to chyba dość płynne określenie.

    Cinas NOne

  • 6. Data: 2004-07-29 08:39:14
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Cinas NOne pisze:

    > Ową "rażącą niewdzięczność" zapewne należałoby jakoś udowodnić,
    > choć to chyba dość płynne określenie.

    No pewnie...

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-07-29 08:59:52
    Od: Cinas NOne <cinas_none_malpa_@_o2_.peel>

    > No pewnie...

    No ale jeszcze intrygują mnie detale... otóż obdarowany zapłacił
    wszelkie opłaty notarialne itp., teoretycznie jest wyłącznym
    właścicielem mieszkania. I nagle darczyńca postanawia cofnąć darowiznę
    (zakładając poważne powody) - wszystko zostaje anulowane, czy jak?

    Acha. Jeszcze jedno. Jeśli darczyńca nie żyje, zaś jego żona i owszem,
    to czy ona może dokonać cofnięcia?

    Cinas NOne

  • 8. Data: 2004-07-29 09:13:58
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Cinas NOne pisze:

> [...]
    > (zakładając poważne powody) - wszystko zostaje anulowane, czy jak?
    >
    > Acha. Jeszcze jedno. Jeśli darczyńca nie żyje, zaś jego żona i owszem,

    Tu nie chodzi o "powazne powody", lecz o "rażącą niewdzięczność".

    Jak jest niewsdzieczny raząco, to jest sam sobie winien.

    Bogusław

  • 9. Data: 2004-07-29 09:42:17
    Od: Cinas NOne <cinas_none_malpa_@_o2_.peel>

    > Tu nie chodzi o "powazne powody", lecz o "rażącą niewdzięczność".
    > Jak jest niewsdzieczny raząco, to jest sam sobie winien.

    A co z tym żyjącym współmałżonkiem - może czy nie może cofnąć?

    Cinas NOne

  • 10. Data: 2004-07-29 11:14:44
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Acha. Jeszcze jedno. Jeśli darczyńca nie żyje, zaś jego żona i owszem,
    > to czy ona może dokonać cofnięcia?

    czyzbys cos planowal?
    Niektorzy z grupowiczow to *"psy"

    P.