    From: "Graszka" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Date: Tue, 21 Mar 2006 15:44:58 +0100

    news:dvoud2$7hf$1@inews.gazeta.pl...

    > Bardzo prosto. Jakby do mnie leciała banda zbirów z pałami w ręce, to
    > pierwsze co bym zaczął to strzelać w nogi w obronie własnej.

    A jaki masz przydział organizacyjny? Mafia pruszkowska, wołomińska czy inna?
    Bo zakładam, że szary obywatel nie miałby czym w te nogi strzelać :))).
    Swoją drogą, nie widzę też powodów, dla których szarego obywatela miałaby
    niepokoić "banda zbirów" (to cytat z witka).
    Dodatkowego smaczku tej całej dyskusji dodaje przedziwna wiedza kilku
    grupowiczów na temat przepływu informacji z policji do Rutkowskiego. Czy to
    jest wiedza na zasadzie "powiedział jeden facet przy piwie drugiemu"?
    Mnie prawdę mówiąc mało interesuje jak Rutkowski balansuje wokół prawa.
    Grunt, że obecność takich facetów jak on sprawia trochę kłopotów tym, którzy
    z tym prawem są zupełnie na bakier.
    Graszka.