  • 41. Data: 2015-06-09 22:52:28
    Temat: Re: znalazla kupon i ...em.
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-06-08 11:33, J.F. pisze:
> [...]
    tawa-z-dnia-6061997-r-kodeks-karny.html

    > Nawet sprawy nie bedzie. Co czlowiek winny, ze ktos mu falszywy
    > banknot wcisnal. O ile oczywiscie zezna, ze nie ma pojecia skad sie
    > wzial - w sklepie reszte wydali, czy listonosz przyniosl.
    > No chyba ze ... to nie "puszczenie w obieg", bo puszczenie mialo
    > miejsce wczesniej.
    >
    > Zwracam uwage, ze pieniadze sa pod specjalnym nadzorem. Samo
    > falszowanie jest karalne, i czynienie przygotowan tez.

    Ktoś zrobił żarcik i skreślił na kuponie wylosowane już numery, albo
    ktoś wiedział jakie numery będą wylosowane.

    --
    animka

  • 42. Data: 2015-06-10 08:44:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 09 Jun 2015 22:52:28 +0200, animka <a...@t...wp.pl>
    wrote:
    > Ktoś zrobił żarcik i skreślił na kuponie wylosowane już numery,
    albo
    > ktoś wiedział jakie numery będą wylosowane.

    Jesteś jedną z tych osób, które zasłużyły sobie już dawno na
    wylądowanie w killfille ale ciągle odkładam to na później, bo czasami
    napiszesz coś tak absutdalnego i oderwanego merytorycznie od tematu
    że wywołujesz uśmiech.
    Tym razem znowu załużyłaś na fory na kolejny tydzień.

    --
    Marek

  • 43. Data: 2015-06-10 21:18:11
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-06-10 08:44, Marek pisze:
> [...]
    > że wywołujesz uśmiech.
    > Tym razem znowu załużyłaś na fory na kolejny tydzień.

    To sobie blokuj. Po co odpisujesz.

    >absutdalnego
    Co to jest.

    Ludzie znaleźli w parku na ławce gazetę, a w gazecie wypełniony kupon
    Totolotka.
    Poszli po wygraną i okazało się, że kupon jest fałszywy.
    Nie podano w mediach czy kupon znaleźli przed losowaniem czy po.
    Nie napisano czy do znalezionego kuponu dołączone było potwierdzenie
    (ten wydruk).

    --
    animka