  • 1. Data: 2005-02-28 10:48:47
    Temat: znak (c) - copyright
    Od: "Fotograf" <f...@p...pl>

    Witam,

    mam pytanie co oznacza taki zapis:
    Jan Kowalski (c) 2005

    Czesto takie zapisy mozna znależć na stronach internetowych oraz np.
    grafikach
    Co autorzy tego typu zapisów maja na mysli?
    Czy taki zapis cos konkretnego od strony prawnej oznacza?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-28 10:55:26
    Temat: Re: znak (c) - copyright
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > mam pytanie co oznacza taki zapis:
    > Jan Kowalski (c) 2005

    oznacza ze autorem jest jan Kowalski i on posiada prawa autorskie do tego
    czegos.

    P.

  • 3. Data: 2005-02-28 11:22:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Na mój gust to oznacza, że posiada prawa do dystrybucji -
    > rozpowszechniania danych materiałów, zaś niekoniecznie musi być autorem.

    zgodze sie :-)

    P.

  • 4. Data: 2005-02-28 14:24:25
    Od: "Fotograf" <f...@p...pl>

    A czy jesli np. stworze w domu jakas grafike to czy ma sens pisanie na dole

    Jan Kowalski (c) 2005

    Jak zaznaczyc, ze jest sie autorem i posiada sie prawa do tego prawa
    autorskie
    czy zapis z (c) jest na miejscu w takim przypadku.

    PS. Czy do pracy dyplomowej jest sens robienia takiego zapisu - kto jest
    wlascicielem materialow zawartych w pracy dyplomowej - autor??

    Jesli praca dyplomowa jest z grafiki komputerowej i stworzylo sie obrazek
    korzystajac z komputerow i oprogramowania uczelnianego to czy autor
    (absolwent) moze samodzielnie sprzedac taka grafike, czy musi dzielic sie z
    uczelnią. Jak to wyglada?

  • 5. Data: 2005-02-28 20:14:43
    Od: "monika" <m...@o...pl>