  • 1. Data: 2005-02-28 09:14:36
    Temat: Nazwisko w nazwie 1os. DG
    Od: "wm" <r...@v...pl>

    Witam grupowiczow,

    Uwaznie przeszukalam archiwum grupy, wiec juz co nieco wiem. Wiem
    mianowicie, ze w nazwie 1 os. DG musi byc nawisko i basta. Nie mam nic
    przeciwko, zastanawiam sie tylko, czy jesli nazwa firmy brzmi np. "Kowalska
    Consulting" to wystarczy, czy musze jeszcze dodac imie?

    I drugie pytanie. Staram sie skorzystac z blogoslawienstwa elektronicznej
    rejestracji firmy. No i natknelam sie na zagwozdke. Mam dwuczlonowe
    nazwisko, ale pierwszego czlonu (nazwiska panienskiego) nie uzywam od lat
    (poza wyjatkowymi sytuacjami, jak np. zakladanie konta w banku). Jedna z
    pierwszych rubryk przy rejestracji jest "Nazwisko". Jesli wpisze je w pelnym
    brzmieniu, czy nazwa na fakturach bedzie wygladac: "Anna Malinowska-Kowalska
    Consulting"?, Czy jeszcze gorzej: "Kowalska Consulting Anna
    Malinowska-Kowalska"?

    Szlag by to trafil wrrrrr. Zastanawiam sie, po co takie schody z tym
    nazwiskiem, jak i tak kazdy ma PESEL i NIP.

    Bardzo prosze o pomoc. W Urzedach kazdy mowi co innego.

  • 2. Data: 2005-02-28 11:52:13
    Temat: Re: Nazwisko w nazwie 1os. DG
    Od: <v...@o...pl>

    Użytkownik "wm" <r...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Szlag by to trafil wrrrrr. Zastanawiam sie, po co takie schody z tym
    > nazwiskiem, jak i tak kazdy ma PESEL i NIP.

    Ja tam wole sie przestawiać imieniem i nazwiskiem niż peselem lub nipem.

    vertret

  • 3. Data: 2005-02-28 15:26:56
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ja tam wole sie przestawiać imieniem i nazwiskiem niż peselem lub nipem.
    >
    > vertret

    Ja tez :) Ale w kontaktach gospodarczych naprawde numerki chyba
    wystarczajaco identyfikuja "pacjenta". O wiele skuteczniej niz nazwisko,
    wiec uwazam, ze umieszczanie przymusowo nazwiska w ofertach/fakturach to
    przegiecie.

    Pozdrawiam
    r.

  • 4. Data: 2005-02-28 16:02:33
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > wystarczajaco identyfikuja "pacjenta". O wiele skuteczniej niz nazwisko,
    > wiec uwazam, ze umieszczanie przymusowo nazwiska w ofertach/fakturach to

    na fakturze moze byc, na pieczatce nie musi byc nazwiska a co za tym idzie,
    mysle ze i na ofercie.

    P.

    ps.
    zawsze mozna zalozyc jednoosobowa SA , :)

  • 5. Data: 2005-03-01 04:55:23
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    parrot napisał(a):
> [...]
    > wystarczajaco identyfikuja "pacjenta". O wiele skuteczniej niz nazwisko,
    > wiec uwazam, ze umieszczanie przymusowo nazwiska w ofertach/fakturach to

    identyfikują dla kogo? szukanie konkretnej osoby po numerze NIP może
    ciekawym przeżyciem

    KG