    From: "Fotograf" <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znak (c) - copyright
    Date: Mon, 28 Feb 2005 15:24:25 +0100

    A czy jesli np. stworze w domu jakas grafike to czy ma sens pisanie na dole

    Jan Kowalski (c) 2005

    Jak zaznaczyc, ze jest sie autorem i posiada sie prawa do tego prawa
    autorskie
    czy zapis z (c) jest na miejscu w takim przypadku.

    PS. Czy do pracy dyplomowej jest sens robienia takiego zapisu - kto jest
    wlascicielem materialow zawartych w pracy dyplomowej - autor??

    Jesli praca dyplomowa jest z grafiki komputerowej i stworzylo sie obrazek
    korzystajac z komputerow i oprogramowania uczelnianego to czy autor
    (absolwent) moze samodzielnie sprzedac taka grafike, czy musi dzielic sie z
    uczelnią. Jak to wyglada?