  • 1. Data: 2005-02-28 10:49:02
    Temat: ZABEZBIECZENIE ROSZCZENIA - jak uprawdopodobnić ???
    Od: "NeXuS" <g...@w...pl>

    Witam serdecznie .

    Dostałem pismo z sądu , że nie mogę zabezpieczyć roszczenia ponieważ
    :

    NIE UPRAWDOPODOBNIŁEM , ŻE BRAK ZABEZPIECZENIA UCZYNI
    ROSZCZENIE NIE ZASPOKAJALNYM !!!

    Nie spełniłem więc trzeciego wymogu z art. 730 par. 1 kpc. Zapewne istnieje
    "uniwersalna " formuła która spełniałaby to wymaganie - mi nie przychodzi do
    głowy :(

    Dłużnik mataczył na sprawie , kombinował - obawiam się , że sprzeda jedyną
    cenną rzecz
    jaką posiada i ... pocałuj się w nos !

    Proszę o pomoc - muszę zażalić decyzję !

    Pozdrawiam i z góry serdecznie dziękuję !