  • 1. Data: 2005-02-28 09:31:00
    Temat: przeprowadzka
    Od: "maciej" <m...@o...pl>

    Witam.
    Temat może nie do końca z wiązany z przepowadzką, już zreszta poruszany
    przezemnie.
    Wygląda to tak.
    1. Dom w części należy do mojej żony, jesteśmy tam zameldowani wraz z synem
    (5 lat).
    2.Zameldowana tam jest też babka mojej żony, ale ona jest tylko lokatorką -
    w akcie notarialnym ma zapis że może korzystać z 1 pokoju, kuchni, łazienki
    i przedpokoju.
    3.Swoja część oposiada także jej syn który nie jest tam zameldowany.
    4.Musieliśmy się z domu wyprowadzić ze względu na babkę odbiło jej poprostu.
    5. Teraz chcemy się spowrotem wprowadzić, jednakże babka wraz z synem
    włamała się do naszych pokoi i zajęła go, są tam też nasze rzeczy.
    6. Narazie jest uparta i powiedziała właściwie wysłała list że ona sie nie
    przeprowadzi spowrotem do swojego pokoju.
    7. Ja jestem jedynym żywicielem rodziny, i nie mam zamiaru utrzymywać babki
    i jej syna.
    8. Czy mogę wejść do swojego pokoju i na siłę wynieść jej rzeczy.
    9. Maże ktoś ma jakieś sugestie.
    10. Nadmienie że dziś dzielnicowy sie wybiera do niej, raz już był ale nie
    otworzyłą mu drzwi.
    11. I najważniejsze nie można z nią normalnie rozmawiać
    Dziekuje za wszelką pomoc.

    --
    Maciek

  • 2. Data: 2005-02-28 10:55:02
    Temat: Re: przeprowadzka
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "maciej" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    lokatorką -
    > w akcie notarialnym ma zapis że może korzystać z 1 pokoju, kuchni,

    jest okreslone z ktorego pokoju?

    > 3.Swoja część oposiada także jej syn który nie jest tam zameldowany.

    scisle okreslona ta czesc?

    > 4.Musieliśmy się z domu wyprowadzić ze względu na babkę odbiło jej
    poprostu.

    co oznacza musieliśmy ?

    > 5. Teraz chcemy się spowrotem wprowadzić, jednakże babka wraz z synem
    > włamała się do naszych pokoi i zajęła go, są tam też nasze rzeczy.

    z czego wynika, ze te pokoje sa wlasnie Wasze ?

    > 6. Narazie jest uparta i powiedziała właściwie wysłała list że ona sie nie
    > przeprowadzi spowrotem do swojego pokoju.

    j.w
    > 7. Ja jestem jedynym żywicielem rodziny, i nie mam zamiaru utrzymywać
    babki
    > i jej syna.

    co masz na myśli piszac , ze nie masz zamiaru utrzymywac ?

    > 8. Czy mogę wejść do swojego pokoju i na siłę wynieść jej rzeczy.

    z czego wynika , ze te wlasnie pokoje są Wasze?

    > 11. I najważniejsze nie można z nią normalnie rozmawiać

    dlaczego? chora czy zlosliwa?

    Sandra

  • 3. Data: 2005-02-28 13:51:25
    Od: "maciej" <m...@o...pl>

    W akcie notarialnym nie ma ustalenia pokoju, ale były ustalenia ustne i są
    na to świadkowie. Ona ma osobny pokój, nasze pokoje są przechodnie, także
    prowadzi do nich jedno wejście. Część wujak to 1/6 całości. Zachowywała się
    agresywnie, uciążliwie, doprowadziła do tego że wystąpiłem do sądu z
    prywatny oskarżeniem o pomawianie mnie, sprawe oczywiście wygrałem. Wujk
    sobie tam mieszka, choć nie jest tam zameldowany, ale jest współwłaścicielem
    ( ma rodzinę i dom i mieszkanie)
    --
    Maciek

  • 4. Data: 2005-02-28 23:05:53
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    > W akcie notarialnym nie ma ustalenia pokoju,

    i w tym caly problem , nalezaloby te sprawe zalatwic do konca by bylo czarno
    na bialym , ktore z pomieszczen do kogo naleza w innym przypadku zawsze
    bedzie w tym domu niezgoda

    Sandra

  • 5. Data: 2005-03-01 06:53:07
    Od: "maciej" <m...@o...pl>

    NO dobrze, ale pokoje były zamkniete z naszym "dobytkiem", a oni się tam
    włamali, my poprostu wyjechaliśmy nazwijmy to że na wczasy, długie wczasy.

    I jeszcze jedno pytanie czy prawdą jest że wujek może bez meldunku przebywać
    u swojej matki 30 dni, wyjechać na 1 dzień i znowu na 30 dni przyjechać????

    --
    Maciek

  • 6. Data: 2005-03-01 07:31:00
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    > NO dobrze, ale pokoje były zamkniete z naszym "dobytkiem", a oni się tam
    > włamali,

    zgadza sie powinno sie przywolac do porzadku takich ludzi ale zawsze bedzie
    wojna jesli nie uregulujecie tej sytuacji , samo ukaranie nie zmieni takich
    ludzi musi byc uporzadkowana sytuacja na przyszlosc i mysle , ze w cywilnym
    wydziale to spokojnie zalatwicie powiem wiecej z tymi ludzmi bedziecie
    zamieszkiwali jeszcze dlugo dlugo a sposobem " jedna pani drugiej pani a ta
    pani w odwecie znowu pierwszej pani " nabawicie sie tylko nerwicy i
    zaszczepicie w sobie nienawisc stad moje uwaga by to madrze zalatwic

    my poprostu wyjechaliśmy nazwijmy to że na wczasy, długie wczasy.

    zgadza sie lecz nienawisc nie rozwiazuje problemu tylko rozsadek

    > I jeszcze jedno pytanie czy prawdą jest że wujek może bez meldunku
    przebywać
    > u swojej matki 30 dni, wyjechać na 1 dzień i znowu na 30 dni
    przyjechać????

    na temat meldunku wielu sie na grupie madrych ludzi wypowiadalo

    pozdrawiam
    Sandra

  • 7. Data: 2005-03-01 09:20:16
    Od: "maciej" <m...@o...pl>

    Czyli przez sąd cywilny.
    A ile może kosztować wniesienie takiej sprawy.
    I jeszcze jedno adres archiwum grupy.
    I dziękuje za pomoc.

    --
    Maciek