  • 1. Data: 2005-02-28 09:22:48
    Temat: Darowizna Samochodu z zagranicy
    Od: "Kwant" <a...@u...paa.gov.pl>

    Witam,
    Siostra zamieszkala w Austrii chce mi podarowac samochód.
    Pytanie - jakie daniny (podatki, akcyzy itp.) bede zobowwiazany zapłacic.
    Samochód jest oczywiscie używany.
    Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi lub podpowiedzi,

    --
    Andrzej FURTEK

  • 2. Data: 2005-02-28 12:49:20
    Temat: Re: Darowizna Samochodu z zagranicy
    Od: "Marek" <m...@g...pl>

> [...]
    > Samochód jest oczywiscie używany.
    > Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi lub podpowiedzi,

    Chyba taniej bedize jak od niej kupisz za np 1e niz darowizna. Przy
    darowiznie chyba biora wartosc rynkowa wiec zaplacisz duzo wiecej a oplaty
    rejestracyjne i tak musisz poniesc :)