  • 21. Data: 2020-08-04 15:32:26
    Temat: Re: zmieścisz się, śmiało
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5f2952b6$0$17342$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 04.08.2020 o 13:58, J.F. pisze:

    >To zależy - czy na jego miejsce wpadłby hołownia, czy bez żadnego
    >trybu inny (zakładam, że wycofalby się w temacie wątku s sensie
    >"poległ")

    Tosmy przeciez patrzyli - kolejny z listy wchodzi, czyli Holownia.

    J.

  • 22. Data: 2020-08-04 15:39:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 15:28, J.F. pisze:

    > Plan pewnie mieli, ale na ktorą godzinę ?

    Zapytaj w trybie informacji publicznej - dostaniesz zwrotkę, że mieli.
    Zapytasz drugi raz to odpwiedzą, że godzina nie byla określona:P

    > Te plany jakos automatycznie nie wychwytuja, ze lotnisko zamkniete ?

    Nie wiem. Ale przecież było otwarte. Był notam - był.

    Dobre pytanie...

    --
    Shrek

  • 23. Data: 2020-08-04 15:42:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 15:32, J.F. pisze:

    > Tosmy przeciez patrzyli - kolejny z listy wchodzi, czyli Holownia.

    Ja tam nie patrzyłem, ale faktycznie się nad tym zastanawaiałem na
    którejś grupie. Poza tym pewny jesteś? Pamiętaj że termin wyborów to 10
    maja, więc mogłoby się okazać, że jednak wyborów nie będzie, bo
    naczelnik się dopatrzył, że tak jednak nie wolno.

    --
    Shrek

  • 24. Data: 2020-08-04 16:25:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Zapytaj w trybie informacji publicznej - dostaniesz zwrotkę, że
    >mieli. Zapytasz drugi raz to odpwiedzą, że godzina nie byla
    >określona:P

    A nie odpowiedza, ze to tajne ?

    >Nie wiem. Ale przecież było otwarte. Był notam - był.

    Byl o 22:04.
    A plan chyba wczesniej zlozyli.

    J.

  • 25. Data: 2020-08-04 16:30:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Ja tam nie patrzyłem, ale faktycznie się nad tym zastanawaiałem na
    >którejś grupie. Poza tym pewny jesteś?

    Art 292
    § 3. Jeżeli którykolwiek z dwóch kandydatów, o których mowa w § 2,
    wycofa zgodę na kandydowanie, utraci prawo wyborcze lub umrze, w jego
    miejsce do wyborów w ponownym głosowaniu dopuszcza się kandydata,
    który otrzymał kolejno największą liczbę głosów w pierwszym
    głosowaniu. W takim przypadku datę ponownego głosowania odracza się o
    dalszych 14 dni

    >Pamiętaj że termin wyborów to 10 maja, więc mogłoby się okazać, że
    >jednak wyborów nie będzie, bo
    naczelnik się dopatrzył, że tak jednak nie wolno.

    Ale to byly nowe wybory.

    Ale ... stan wyjatkowy z powodu zamachu na Prezydenta bylby chyba
    uzasadniony ? :-)

    J.

  • 26. Data: 2020-08-04 16:39:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 16:25, J.F. pisze:

    > A nie odpowiedza, ze to tajne ?

    A dlaczego tajne, skoro wiadomo, że plan lotu był i został zapewne
    przesłany do odpowieniego urzędu normalną drogą a nie przez kancelarie
    tajne? Tak czy inaczej gówno się dowiesz, bo możesz panu p.o.pad skoczyć.

    > Byl o 22:04.
    > A plan chyba wczesniej zlozyli.

    Odpowiem ci jak rzecznik. Plan byl, lotnisko otwarte było - niech pan
    przestanie szkalować polskę...

    --
    Shrek

  • 27. Data: 2020-08-04 16:47:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 16:30, J.F. pisze:

> [...]
    > otrzymał kolejno największą liczbę głosów w pierwszym głosowaniu. W
    > takim przypadku datę ponownego głosowania odracza się o dalszych 14 dni

    No to sprawa jasna. Przez 14 dni nie dałoby się zorganizować nowych
    kart, stare straciły ważnoć "brak możliwości głosowania rodzi skutek
    tożsamy z niezgłoszeniem kandydatów" > nowe wybory bez żadnego trybu.

    > naczelnik się dopatrzył, że tak jednak nie wolno.
    >
    > Ale to byly nowe wybory.

    No ale niekonstytucyjne. Więc nawet dało by się lo załatwić lege arte
    czy jak to się piszę. Wybitni konstycjonaliści zwrocili naczelnikowi
    uwagę że wybory bez żadnego trybu są mało konstytucyjne, on to
    przemyślał i przyznal, ze popełnił bład. Ale teraz urząd prezydenta
    zostal opróźniony przez polegnięcie urzędującego, to jest nowa
    okoliczność która pozwoli mu jego błąd naprawic więc marszałek sejmu
    zarządzi nowe i podpisze w zastępstiwe ustawowym za ś.p.p.o.pad.I to
    wyjątkowo zgodnie z konstytucją i prawem! Jeszcze by założyli koszulki
    otua;)

    > Ale ... stan wyjatkowy z powodu zamachu na Prezydenta bylby chyba
    > uzasadniony ? :-)

    Poprzednio bylo się bez...

    --
    Shrek

  • 28. Data: 2020-08-04 16:51:54
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-08-04 o 16:39, Shrek pisze:

    > Odpowiem ci jak rzecznik. Plan byl, lotnisko otwarte było - niech pan
    > przestanie szkalować polskę...

    Sprawdziłbyś się na wielu stanowiskach :-)

  • 29. Data: 2020-08-04 16:55:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 16:51, cef pisze:

    > Sprawdziłbyś się na wielu stanowiskach :-)

    Nie sądzę;) Taki internetowy kozak ze mnie - w realu mam więcej rigczu,
    więc na niedorzecznika bym się nie nadawał;)

    --
    Shrek

  • 30. Data: 2020-08-04 16:57:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 15:39, Shrek pisze:

    > Dobre pytanie...

    BTW - już wiem jak lądują śmigłowcem pod pałacem prezydenckim - to jest
    przestrzeń kontrolowana zarządzana przez sop. Całe szczęście, że pewnie
    śmigłowiec mają jeden, bo jak sop się za coś z silnikiem zaberze to
    wiadomo że skończy się to kolizją;)

    --
    Shrek