  • 1. Data: 2020-07-10 14:44:14
    Temat: Wybory wybory
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Duzo malych problemow

    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/wybory
    -2020-polacy-za-granica-zgubione-pakiety-wyborcze-i-
    karty-bez-pieczatek/0v9b0d3,79cfc278

    karty bez pieczatki, pakiety opoznione ...

    i co teraz ?
    Obywatel powinien odeslac pakiet wprost do PKW, niech sobie dolicza
    glosy nawet po terminie,
    czy powinien zglosic protest wyborczy?

    A uczciwy SN po podsumowaniu protestow, jesli ilosc przekracza roznice
    miedzy kandydatami ... powinien uznac wybory za niewazne ?

    A skoro niewazne ... powtarzamy druga ture, czy zaczynamy od poczatku
    ? :-)

    A ponoc sondaze bardzo wyrownane i tysiac glosow moze miec znaczenie
    :-)

    A w ewentualnej nowej ustawie wyborczej - przewidziec 3 tygodnie
    odstepu do drugiej tury ?

    J.

  • 2. Data: 2020-07-10 14:56:27
    Temat: Re: Wybory wybory
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F. w

    > Duzo malych problemow

    Jeden, i to prosty do rozwiązania

    > uczciwy SN
    > J.

    Masz szczęście, że SN nie interesuje co tacy jak ty na publicznych forach
    wypisują, bo byś siedział w anzlu.

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2020-07-10 14:58:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 10 Jul 2020 14:44:14 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    > i co teraz ?
    > Obywatel powinien odeslac pakiet wprost do PKW, niech sobie dolicza

    Dziwnym trafem, tam gdzie Maliniak wygrywa (USA, Kanada) jest łatwiej
    zagłosować.
    Ale i tu jest zagadkowo, bo Chicago i Nowym Jorku można osobiście przynieść
    osobiście pakiety wyborcze do konsulatu. W Houston, Los Angeles i
    Waszyngtonie już nie, a tam akurat wygrał Trzaskowski.
    https://wyborcza.pl/7,75399,26115400,glosowanie-za-g
    ranica-ulatwienia-tam-gdzie-wygrywa-andrzej.html#S.k
    oronawirus-K.C-B.1-L.1.duze

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2020-07-10 19:13:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

> [...]
    >https://wyborcza.pl/7,75399,26115400,glosowanie-za-
    granica-ulatwienia-tam-gdzie-wygrywa-andrzej.html#S.

    Z tym, ze Stany duze sa, a co stan to obyczaj.

    Akurat slysze, ze w Houston szpitale sa przepelnione,
    a w NY to juz dawno po epidemii.

    J.

  • 5. Data: 2020-07-10 20:43:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.07.2020 o 14:44, J.F. pisze:

    > karty  bez pieczatki, pakiety opoznione ...
    Ja się zastanawiam, co powinien zrobić wyborca, jak dostanie w punkcie
    kartę bez pieczątki. Ma ktoś jakiś pomysł?

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2020-07-10 22:49:39
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Ja się zastanawiam, co powinien zrobić wyborca, jak dostanie w punkcie
    > kartę bez pieczątki. Ma ktoś jakiś pomysł?

    Jak to zauważy to powinien poprosić o wymianę na realną kartę.

    --
    animka

  • 7. Data: 2020-07-11 20:24:29
    Od: Karol <y...@j...pl>

    Dnia Fri, 10 Jul 2020 20:43:42 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ja się zastanawiam, co powinien zrobić wyborca, jak dostanie w punkcie
    > kartę bez pieczątki. Ma ktoś jakiś pomysł?

    Kiedyś byłem w komisji obwodowej, to Urząd Gminy ma te pieczątki i trzyma
    na okazje wszystkich ewentualnych wyborów. Urząd Gminy daje te pieczątki
    obwodowym komisjom i komisja ma tę pieczątke na miejscu.

    --
    Karol M.
    2020.07.11 20:24:20

  • 8. Data: 2020-07-12 09:54:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.07.2020 o 20:24, Karol pisze:

    > Kiedyś byłem w komisji obwodowej, to Urząd Gminy ma te pieczątki i trzyma
    > na okazje wszystkich ewentualnych wyborów. Urząd Gminy daje te pieczątki
    > obwodowym komisjom i komisja ma tę pieczątke na miejscu.

    No ale, jeśli ja dostanę kart ę bez pieczątki, to istnieją podstawy, by
    sądzić, że w urnie jest ich więcej.

    --
    Robert Tomasik

  • 9. Data: 2020-07-13 12:16:29
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 10 Jul 2020 19:13:07 +0200, J.F. napisał(a):

    > Z tym, ze Stany duze sa, a co stan to obyczaj.

    Ale Polska mała i konsulaty podlegają władzom centralnym, a nie stanowym.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 10. Data: 2020-07-13 12:18:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 12 Jul 2020 09:54:33 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > No ale, jeśli ja dostanę kart ę bez pieczątki, to istnieją podstawy, by
    > sądzić, że w urnie jest ich więcej.

    Możesz złożyć protest wyborczy.
    Chyba wiesz, kto go rozpatrzy.