    Subject: Re: zmieścisz się, śmiało
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.rec.lotnictwo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Tue, 4 Aug 2020 16:47:45 +0200

    W dniu 04.08.2020 o 16:30, J.F. pisze:

    > Art 292
    > § 3. Jeżeli którykolwiek z dwóch kandydatów, o których mowa w § 2,
    > wycofa zgodę na kandydowanie, utraci prawo wyborcze lub umrze, w jego
    > miejsce do wyborów w ponownym głosowaniu dopuszcza się kandydata, który
    > otrzymał kolejno największą liczbę głosów w pierwszym głosowaniu. W
    > takim przypadku datę ponownego głosowania odracza się o dalszych 14 dni

    No to sprawa jasna. Przez 14 dni nie dałoby się zorganizować nowych
    kart, stare straciły ważnoć "brak możliwości głosowania rodzi skutek
    tożsamy z niezgłoszeniem kandydatów" > nowe wybory bez żadnego trybu.

    > naczelnik się dopatrzył, że tak jednak nie wolno.
    >
    > Ale to byly nowe wybory.

    No ale niekonstytucyjne. Więc nawet dało by się lo załatwić lege arte
    czy jak to się piszę. Wybitni konstycjonaliści zwrocili naczelnikowi
    uwagę że wybory bez żadnego trybu są mało konstytucyjne, on to
    przemyślał i przyznal, ze popełnił bład. Ale teraz urząd prezydenta
    zostal opróźniony przez polegnięcie urzędującego, to jest nowa
    okoliczność która pozwoli mu jego błąd naprawic więc marszałek sejmu
    zarządzi nowe i podpisze w zastępstiwe ustawowym za ś.p.p.o.pad.I to
    wyjątkowo zgodnie z konstytucją i prawem! Jeszcze by założyli koszulki
    otua;)

    > Ale ... stan wyjatkowy z powodu zamachu na Prezydenta bylby chyba
    > uzasadniony ? :-)

    Poprzednio bylo się bez...

    --
    Shrek