  • 1. Data: 2002-03-14 15:43:46
    Temat: Pobyt w szpitalu
    Od: "Józef" <d...@p...onet.pl>

    Czy moge poprosic przy wypisie ze szpitala aby mi udostepnili "historie
    choroby" (chociazby do skserowania)? Czy mam takie prawo? Czy raczej nie mam
    takich praw (jako pacjent) aby moc dostac do reki "historie choroby"........

    Józef

  • 2. Data: 2002-03-14 17:18:24
    Temat: Re: Pobyt w szpitalu
    Od: "Carlosky" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Józef" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mam
    > takich praw (jako pacjent) aby moc dostac do reki "historie

    a ktos Ci robil problem?
    powinienes dostac przy wypisie bez zadnej laski........
    pozdrawiam,

    carlosky
    Skydive & Altitude & FreeFly