  • 81. Data: 2013-03-19 14:05:33
    Temat: Re: zlodzieje - hobbysci - prawo przyklasnie zlodziejom
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 19.03.2013 12:48, Andrzej Lawa wrote:

    > Innymi słowy jesteś sfrustrowanym małolatem, którego podnieca zabijanie
    > i tylko szukasz pretekstu.

    tak!

    > Rozwiązanie jest proste: idź do woja, pojedź na misję bojową -
    > nastrzelasz się za wszystkie czasy. Choć przypuszczam, że jesteś jednym
    > z tych chojraków, co pod ostrzałem zaraz by się ze strachu zesrali...

    tak!

    a jak juz wyjasniles mi meandry swojego umyslu mozesz zajac sie swoim :)

    zen.aspx

  • 83. Data: 2013-03-19 14:58:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Ach, bo w przypadku biednego istnieje przesłanka w postaci podejrzenia,
    > że jednak potrzebował kraść ;)
    >
    > Chociaż w takiej sytuacji wsadzanie do więzienia jest wg mnie nieco
    > nieproduktywne... Jakieś prace publiczne prędzej.

    Problem polega na tym, jak te prace wygladaja w Polsce.
    Niestety moje doświadczenie (na szczęście nie osobiste) pokazuje że
    wyglądają jak praca sędziów.
    Niby się czasami do roboty przychodzi...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 82. Data: 2013-03-19 14:58:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > To dlaczego chcesz kogoś karać za to, że zabrał ci coś tak nieważnego
    > jak pieniądze?

    bo to dotyczy nie jego pieniędzy.
    Ja też uważam, że pieniądze nie są w życiu najważniejsze i że taki Kulczyk
    czy Solorz mogliby je rozdać. Ale swoich nie rozdaję.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 84. Data: 2013-03-19 15:01:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    i kto tu jest ślepotą?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 85. Data: 2013-03-19 16:13:03
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 19.03.2013 15:01, masti wrote:

    > i kto tu jest ślepotą?

    Ty.

    O programach odpowiedzialem w innym poscie. A w tym (powyszszym) jedynie
    przypomnialem cos, co warto przypomniec niektorym.

    zen.aspx

  • 86. Data: 2013-03-19 17:51:30
    Od: OcL <o...@b...tv>

    W dniu 2013-03-18 17:58, Budzik pisze:

    > Abstrahując od populistycznego wydźwięku twojego posta - cóż to jest za
    > potworek "zastrzelić na śmierć"?

    To samo co przez miesiąc czasu cofać się w tył przez akwen wodny... ;-)

  • 87. Data: 2013-03-20 08:38:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.03.2013 14:58, Budzik pisze:

    > bo to dotyczy nie jego pieniędzy.
    > Ja też uważam, że pieniądze nie są w życiu najważniejsze i że taki Kulczyk
    > czy Solorz mogliby je rozdać. Ale swoich nie rozdaję.

    Ale okaleczać człowieka dla paru groszy?

    Niech np. odpracuje.

  • 88. Data: 2013-03-20 09:58:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Ale okaleczać człowieka dla paru groszy?
    >
    > Niech np. odpracuje.

    Z tym okaleczaniam to jest takie proste myślenie: jak za kradzież cięto by
    ręce to może by ludzie nie kradli.
    Wiadomo, że de facto to nie ma być kara dla złapanego tylko przestroga dla
    kolejnych.
    Można by ciąć jakąś część ciała, któa nie jest potrzebna do pracy... (co
    przychodzi wam do głowy? :)

    Z drugiej strony czy w obecnych czasach w jakiś średnio rozwiniętych
    krajach ktoś to wypróbował? Czy to daje efekt?

    Z odpracowywaniem to jest problem - widziałeś jak działają prace społeczne?
    Kpina.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 89. Data: 2013-03-20 10:09:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.03.2013 09:58, Budzik pisze:

    > Z tym okaleczaniam to jest takie proste myślenie: jak za kradzież cięto by
    > ręce to może by ludzie nie kradli.

    Prostackie raczej.

> [...]
    > kolejnych.
    > Można by ciąć jakąś część ciała, któa nie jest potrzebna do pracy... (co

    To jest poważne zachwianie proporcji pomiędzy czynem a karą. Człowiek
    jest wart daleko więcej niż pieniądze.

    Co więcej złodziej zagrożony okrutną karą będzie bardziej skłonny do
    zacierania śladów za wszelką cenę - czyli istnieje ryzyko eskalacji
    dużej części kradzieży do morderstwa na tle rabunkowym.

    > Z drugiej strony czy w obecnych czasach w jakiś średnio rozwiniętych
    > krajach ktoś to wypróbował? Czy to daje efekt?

    Negatywny.

    > Z odpracowywaniem to jest problem - widziałeś jak działają prace społeczne?
    > Kpina.

    Miałem na myśli odpracowanie na rzecz pokrzywdzonego. Służba przymusowa.

  • 90. Data: 2013-03-20 11:47:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 20 Mar 2013 08:58:51 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a)
    > w poprzednim odcinku co następuje:

    > Z tym okaleczaniam to jest takie proste myślenie: jak za kradzież cięto
    > by ręce to może by ludzie nie kradli.

    i jakoś nikt nie pomyśli, że przez wieki tak to działało a złodzieje jak
    byli tak są

> [...]
    >
    > Z drugiej strony czy w obecnych czasach w jakiś średnio rozwiniętych
    > krajach ktoś to wypróbował? Czy to daje efekt?

    u Arabów masz karę chłosty i inne obcinania. I patrz. dalej kradną