  • 71. Data: 2013-03-19 11:04:10
    Temat: Re: zlodzieje - hobbysci - prawo przyklasnie zlodziejom
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.03.2013 10:06, RadoslawF pisze:

    > A jest mandat za kradzież ? od kiedy ?

    Od kiedy istnieje kodeks wykroczeń i policja

    > Prokuratury są nieźle rozbudowane, chcesz tam czystki robić ?

    Ale i zawalone.

    > Jak złodzieja złapali z towarem w sklepie to zwrotu tego towaru nie
    > trzeba dochodzić. Na ale nie wszyscy widać sa tego świadomi.

    Raduś myśli jak człowiek z XIX wieku i nie rozumie, że "przyłapanie na
    kradzieży" może oznaczać wykrycie tego na monitoringu post factum i
    zatrzymanie sprawcy przy jego następnej wizycie.

  • 72. Data: 2013-03-19 11:10:09
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-03-19 10:36, Andrzej Lawa pisze:
    > No to może odwrotnie, jak ty najwyraźniej byś chciał - kradzież ma być
    > przestępstwem zawsze, nigdy tylko wykroczeniem. I z każdą duperelą
    > policjant (i poszkodowany!) będzie musiał lecieć do sądu, bo nie będzie
    > mógł po prostu wystawić mandatu.

    Ja po prostu uważam że obecna kwota jest w porządku. A że "wymiar" sobie
    nie radzi to trzeba mu pomóc ale w inny sposób.
    Ale do tego trzeba mieć trochę pomysłu, odwagi, kompetencji, JAJ :-)

  • 73. Data: 2013-03-19 11:10:45
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 19.03.2013 11:04, Andrzej Lawa wrote:

    > Raduś myśli jak człowiek z XIX wieku i nie rozumie, że "przyłapanie na
    > kradzieży" może oznaczać wykrycie tego na monitoringu post factum i
    > zatrzymanie sprawcy przy jego następnej wizycie.

    Ale przeciez takiego nie zastrzele (nie pojde na komisariat z moim
    obrzynem).

    Wiec to inny p

    zen.aspx

  • 74. Data: 2013-03-19 11:41:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.03.2013 11:10, hiki sniezny paraliz mori pisze:

    > Ale przeciez takiego nie zastrzele (nie pojde na komisariat z moim
    > obrzynem).

    ??

  • 75. Data: 2013-03-19 11:42:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.03.2013 10:47, hiki sniezny paraliz mori pisze:

    > PRzed moim obrzynem :D

    > Kraj masochistół i sadystow zyje w symbiozie? :D

    Czyli sytuacja jasna - głupio trollujesz.

    *plonk*

  • 76. Data: 2013-03-19 11:44:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.03.2013 10:38, Maruda pisze:

    > Hiki zrobił myślowy skrót, że złodziejaszkami w supermarketach zazwyczaj
    > są małolaty, więc resocjalizacja przez grupę pedofilów będzie
    > wychowawczo skuteczna.

    To był raczej skrót bez-myślowy.

  • 77. Data: 2013-03-19 12:08:56
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 19.03.2013 11:41, Andrzej Lawa wrote:

    > ??

    No wlasnie, nie pojde.
    Zastrzele tylko na goracym uczynku.
    Poki ma moj towar ze soba.
    Inaczej bez sensu.

    zen.aspx

  • 78. Data: 2013-03-19 12:47:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-03-19 11:04, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Od kiedy istnieje kodeks wykroczeń i policja

    To może wyjaśnisz dlaczego nikogo tym podobno istniejącym
    mandatem za kradzież nie ukarano ?

    > Raduś myśli jak człowiek z XIX wieku i nie rozumie, że "przyłapanie na
    > kradzieży" może oznaczać wykrycie tego na monitoringu post factum i
    > zatrzymanie sprawcy przy jego następnej wizycie.

    Przyłapanie nie oznacza sfilmowania i złapania jakiś
    czas później. Możesz dowolnie zdrabniać moje imię ale przed
    głoszeniem głupot to cię nie chroni jak widać w tym
    przypadku.

    Pozdrawiam

  • 79. Data: 2013-03-19 12:48:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.03.2013 12:08, hiki sniezny paraliz mori pisze:

    > No wlasnie, nie pojde.
    > Zastrzele tylko na goracym uczynku.
    > Poki ma moj towar ze soba.
    > Inaczej bez sensu.

    Innymi słowy jesteś sfrustrowanym małolatem, którego podnieca zabijanie
    i tylko szukasz pretekstu.

    Rozwiązanie jest proste: idź do woja, pojedź na misję bojową -
    nastrzelasz się za wszystkie czasy. Choć przypuszczam, że jesteś jednym
    z tych chojraków, co pod ostrzałem zaraz by się ze strachu zesrali...

  • 80. Data: 2013-03-19 13:56:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.03.2013 12:47, RadoslawF pisze:

    > To może wyjaśnisz dlaczego nikogo tym podobno istniejącym
    > mandatem za kradzież nie ukarano ?

    Nikogo?

    http://www.google.com/search?client=safari&rls=i686&
    q=mandat+za+kradzie%C5%BC&ie=UTF-8&oe=UTF-8

    Dlaczego kłamiesz, Raduś?

    > Przyłapanie nie oznacza sfilmowania i złapania jakiś
    > czas później. Możesz dowolnie zdrabniać moje imię ale przed

    Ależ oznacza.

    > głoszeniem głupot to cię nie chroni jak widać w tym
    > przypadku.

    Raduś, głupoty to ty wypisujesz. Np. te brednie jakoby nikt nigdy nie
    dostał w Polsce mandatu za kradzież łapiącą się jeszcze na wykroczenie.